27 de març, 2006

Mujer de hierro/Dona de ferro

Bueno, sólo os dejo un enlace. Se llama Montserrat Clavero y en "Arare al diari" ya comenté algo ... pero es que ayer salió en la Revista de La Vanguardia y quisiera, desde aquí, rendirle un homenajillo, a mi manera. ¡Adelante, Montse!
Bé, només us deixo un enllaç. Es diu Montserrat Clavero i a "Arare al diari" ja vaig comentar alguna cosa... però és que ahir va sortir a la Revista de La Vanguardia i voldria, des d'aquí, rendir-li un petit homenatge a la meva manera. Ep, Montse, endavant!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai! amb la doctora. D'això se'n diu... Ni idea. Anava a dir perseverança, força de voluntat, amor propi,..., però, molt em sembla que digui el que digui m'acabaré quedant curt.

Anònim ha dit...

Vi el articulo por casualidad. La reconocí enseguida. Por que será que su fuerza contagia? o seria mejor decir... "vuestra fuerza" :) Dale recuerdos de mis partes.

Montse ha dit...

Sagarmat, me alegro de que puedas volver a leerme, un besito.
El pensador, si, és molt fort! i el més fort va ser quan la Montse va anar a fer allò de la Marató des Sables, allà al Marroc, fa uns quants anys, buf buf... és una fiera, la meva amiga! i pensar que jo faig 5 o 6 km i em sento més ufana que un 8! (em sembla que acabo de fer una mala traducció, he he he)
Vert, de "nuestra" nada, que ya sabes que yo no paso de ser una aficionadilla (por la afición que le pongo, nada más, jejeje)
Me alegra volverte a "vert" por aquí, Xavier! Petonets... (Com està la Nana?)

Anònim ha dit...

Hola, Arare, ja saps que per principi sóc antiesportiva, per això no m'impressionen, aquestes actituds, he, he, he. Admeto que em van frustrar de petita, la profa de gimnàstica de l'escola, i tinc un rebuig envers tota mena de maratons i altres coses per l'estil. És visceral, ai, i ja no té remei, crec que l'esport és dolent per a la salut... és més, cansa, cansa molt, ufffff.

Montse ha dit...

Doncs jo el dia que no faig res (d'esport, vull dir) em sento com... com... com si m'hagués oblidat de vestir-me, o una cosa semblant (buf buf buf, dec estar molt malaltona) (he he he)

Cansa, si, pero es muy saludable, reina mora!
¡Salud! i bona nit!