19 de març, 2007

Un regalo tardío para los Josésy/o Josefas/Un regal tardà per als Joseps i/o les Josepes

M'ha encantat, cliqueu-hi i veureu...

Cal anar clicant els diferents membres per activar-los o desactivar-los. És genial!

Me ha encantado, clica y verás...

Hay que darle a cada miembro para activarlo o desactivarlo. ¡Es genial!

FELICIDADES a los Josés, Joses, Josefinas, Josefas, Pepes, Pepas, etc... (casi llego tarde)

PER MOLTS ANYS, Joseps, Josepes, Josefines, Fines, Peps, Pepes, etc... (gairebé arribo tard)

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Està bé el Flash aquest. Felicitats a tots els Peps i Pepes

Albert ha dit...

Gràcies.
El capellà em va posar també Josep (pel tiet) i Julià (pel dia del naixement). Encara que no costen enlloc se suposa que déu o el veí de dalt ho sap.

MIB ha dit...

qué divertido el flash este!! eh!! muy bueno!

hoy fue el día del padre en españa?!? por san josé!?.... acá el día del padre se celebra el 3er fin de semana de junio.... sí.. no sé por qué... pero es así...

Besos arare... he terminado el camino de santiago... ya te escribiré un mail!

besos!!

onix ha dit...

eiiiii és GENIAL!!! ;)*******

Esther ha dit...

eii quina passada! a mi m'ha agradat molt! jeee!

Vert ha dit...

Moltes gracies pel regalet.
Es un detall que t'enrecordis.
M'encanta! chumba chumba!

Montse ha dit...

Celebro que us hagi agradat!!

petonets, pd40, albert d l hoz, mib, onix, esther, vert...

i gràcies per venir!

Deric ha dit...

està genial! samba pà ti samba pà mi, este es el ritmo de barselona!

l'home de la musica ha dit...

aaaaaaaaaaaaaaaaaHHH!!!! boníssim!!!!!!! m'ho he pasat genial amb la musiqueta!!!!

Albert ha dit...

Llàstima!!! Mira que dir-me Albert!!!

Anònim ha dit...

... també ha estat el meu aniversari... aych...

Petonets amb viruji

Anònim ha dit...

Jajajajajajajaj!!!
Què gran ets Mariana

Un petó ben dolç nina!!