18 de març, 2007

Chicos, la fiesta se acaba/Nois, la festa s'acaba...

Buscant he trobat dues versions diferents (m'encanta trobar versions diferents d'un mateix tema)... però no us deixaré el de Bon Jovi, que és el que coneixeu la majoria (els més joves, vull dir) tot i que considero que la versió és fantàstica... us deixo la de DR Hook & The Medicine Show Escolteu-la.


Buscando he encontrado dos versiones diferentes (me encanta encontrar versiones distintas de un mismo tema)... pero no os dejaré la de Bon Jovi, que es el que debéis conocer la mayoría (los más jóvenes, quiero decir) aunque considero que la versión es fantástica... yo os voy a dejar la de DR.Hook & The Medicine Show. Escuchadla.

Sylvia's mother





I ja aniríem canviant, els llumets començarien a fer pampalluguetes i tots els que estan abraçadets començaran a separar-se de la parella per començar a moure l'esquelet a poc a poquet. No us pensàveu pas que aquesta cançó era d'un anunci d'un cotxe, eh? ah!pensava... quin ensurt!
Aquí si que he buscat expressament la millor versió de youtube... n'hi havia alguna altra en colors i una mica posterior, però us asseguro que no li arriba a aquesta ni a la sola de la sabata. No us perdeu la "go go" (és flipant, hehehe!)

Y ahora ya iríamos cambiando de chip. Los que bailaran abrazaditos empezarían a separarse poco a poco, las luces de la pista empezarían a parpadear y sonaría... bueno, no os pensaríais que esta música era la de un anuncio de coches, ¿verdad? ¡ah, bueno, qué susto! Ahí si que me he entretenido en buscaros una versión que considero la mejor que yo he podido encontrar en youtube... había otras en color y algo posteriores, pero os aseguro que no le llgaban a ésta ni a la suela del zapato. No os perdáis la "go go" (es flipante, jejeje)
Sex machine (James Brown)

14 comentaris:

Albert ha dit...

Doncs com dius que t'agraden diferents versions d'un diferent tema, jo m'he fet un CD amb diferents versions de BÉSAME MUCHO. I en tinc de THE BEATLES i una boníssima de Bill Evans, en fi, i altres també molt bones.

Anònim ha dit...

James Brown!!! El padrí del Soul!!!
La go go molt recatadeta! la llàstima és no veure en Brown a ple rendiment!!
Quina forma de començar un dilluns, plujós, ventós i fresquet a Figueres!!
Petonets dolços, (com de préssec de vinya :DDD) Mariana ;¬)***

Anònim ha dit...

Gueroppa...!!! Gueroppa...!!!... Lirororín... Am a sex machín...! Gueroppa...!!!
XD

Eeeeeeiiii... Bon dia del Pare a tots els que son pares i als que s'ho pensen també!!! I als Joseps, Peps, Pitus, Joses, Maries Joseps i Maries Josés i si em deixo algú, felicitats també!

Oleeeee quin dilluns esventolat més lirondo!!!

Gueroppa..., Gueroppa...!!! :)

Anònim ha dit...

Gueroppa..., Gueroppa...!!! M'he deixat la resta del nom heheheh..
Gueroppa..., Gueroppa...!!! XD

El meu tete em diria: -" Nena..., tas mu p'allà" :)

Anònim ha dit...

Es pot ballar amb la DJ?

Anònim ha dit...

Per cert, l títol de la cançó és per practicar el genitiu anglès? O el posesiu, com es digui.

El veí de dalt ha dit...

T'imagino ballant com la gogo-girl del fons...hmmmm!

Anònim ha dit...

xulissim !!!

=;)

Montse ha dit...

ei, jaka, m'agrada que t'agradi, com sempre :)*

Montse ha dit...

Manel, efectivament: la mare de Silvia (que mai havia escoltat bé la lletra ni l'havia entès, ara faré l'esforç, a veure si l'entenc)

Si la DJ "es deixa", segurament podràs ballar amb ella ;)

un petonet :)*

Montse ha dit...

ostres... però quan aquella gogo ballava jo era molt jove, eh, veí? no fotem!!!!

De tota manera, no em faltava gaire temps per ser com ella, hehehe!

Petonets amb molt de soul!

Montse ha dit...

Mon-alitza


Geroppaaaaaaaaaaaaaa!

quan el DJ posava aquesta cançó, marxava a fer un riu, hehehe...

petons, reina mora.

Montse ha dit...

Barbollaire, un altre petó per tu, però amb gust de préssec d'aigua (toma!)

T'agrada el soul? ;)*

Montse ha dit...

Albert de la Hoz, jo també faig aquestes coses, però després m'ho he d'escoltar jo sola pequè ningú no aguanta tot un CD amb tantes versions de la mateixa cançó, hehehe... (jo ho he fet per exemple amb Il cielo in una stanza, o amb Moon river...d'aquesta darrera n'he trobat a cents! (Xavier Solà, el de Catalunya Ràdio, el que presenta el programa aquell dels dissabtes i diumenges al matí, té una mega-col·lecció de "Caldonia", en fi, els que som rarets, ho som i s'ha acabat :)

petonets!