14 de març, 2007

¡Ni política, ni religión, ni sexo!


Tinc impressora nova. Ja feia un parell de setmanes que l'anterior impressora (una HP caríssima) s'havia mort. Es va morir fent sorollets.
"Bip" "Doing" No us en sabria fer l'onomatopeia però penseu en quan poseu un hardware nou, que fa una mena de "Doing"... m'enteneu?
Doncs bé, el meu pecé no parava de fer "doings" i jo em tornava boja intentant saber d'on venien. Vaig passar-me l'antivirus (llavors gastava el kaspersky) i res de res, no eren ni virus, ni trojans, ni cap element estrany en el meu ordinador.
Llavors va venir el meu fill informàtic i li vaig dir: - "Nen", caldrà formatejar? - amb aquella cara de terror...- però ell em va respondre que primer calia veure qui era el culpable dels "doings". I el culpable no era un altre que la impressora, que estava a les acaballes.
La vam retirar com qui retira un cadàver, ves, què havíem de fer? i encara la tenim al cobert, esperant ser portada a la deixalleria.
Per altra banda, el capità m'havia regalat un ratolí "NGS" que se'm polia dues piles a la setmana (ho trobo una barbaritat) i vaig decidir que s'havia de canviar, perquè a casa no guanyàvem per piles!


Total que avui hem anat a Mediamarktjonosoctonto i ens hem firat: una magnífica HP, més barata que els cartutxos de tinta (sembla mentida). Veurem el que durarà, però la realitat és que l'utilitzo molt poquet, per tant, no valia la pena gastar-se massa quartos.


El ratolí nou és una passada, no va amb piles sinó amb bateria recarregable. La qüestió és que la meva taula de treball sembla, ara mateix, una nau espacial o un camp de batalla (no sabria amb quina imatge quedar-me)... demà toca fer neteja, perquè ara mateix hi conviuen tres ratolins, el mòbil, un dictàfon que m'emporto per quan no em ve de gust escriure (em dicto a mi mateixa, ves quina bogeria), un "escoltador d'emepetresos", el telèfon fix, el fax, el portàtil del capità i un objecte (només un) que recorda vagament que vaig néixer el segle passat: la meva ploma estilogràfica (entranyable)...


Ah! Deixo la nostàlgia de la ploma per comentar-vos que vaig canviar el kaspersky pel Norton (altra vegada) perquè feia que l’ordinador s’enlentís “una cosa triomfal”. Ara va millor. Ja no hi ha "doings", no tinc virus i...tinc molta son.

Así pues, mañana os lo traduzco, pero de verdad que no tiene la más mínima importancia.Aun así, prometo traducción. Tranquilos, no me meto ni con la política, ni con la religión ni con el sexo.
De religión hablaremos otro día, que hoy escuchaba por la radio las palabras de Su Santidad y me ha dado un ataque de risa. Pero hoy no. Hale, buenas noches...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Això de posar les impressores més barates que els cartutxos ho fan pq les compris, després recuperen amb els diners que et gastes en cartutxos (conec gent que en lloc de canviar de cartutx canvia d'impressora, els hi surt més barat). La imatge mental de la teva taula de treball és impressionant... posar una foto real seria tot un document ;)

Anònim ha dit...

Els fabricants de hardaware t'haurien de fer descomptes i anomenar-te Miss Usuaria. No pares. O més ben dit, no paris. Un petonet

Anònim ha dit...

hardware, no hardaware

Vert ha dit...

Hija mía, todos hemos pasado por tales avatares. Ya lo comenté yo el otro día en "Can Manel". Como dice pd40, lo de las impresoras es al final un cierto lujo para muchos, porque para lo que imprimimos de peras a uvas, al final te sale por un paston cada hojita. Lo mismo ocurre con la pilas del ratón y con los 27 cables bajo la mesa.
Visto todo ello, prefiero leerte cuando hablas sobre sexo. Al menos la imaginación no consume y es ecológicamente sostenible.
Pesto.net

Anònim ha dit...

comulgo con Vert; mi impresora es de las que hace fotos, me sale un dineral, en cartuchos de tinta y en papel, la mitad se me va en pruebas, porque desde la última vez ya no recuerdo cómo se hacía. Es como los tomates de l'hortet de cada uno.
Esto del sostenible me parece que lo dice con segunda intención.

Ángela ha dit...

Esta noche vas a soñar con el demoño por haberte reído de Susanti.