15 de març, 2007

In the middle of the nigth (revisado)

Hoy he aprendido - por fin- la diferencia entre el posesivo inglés, ese que se hace con la 's y la estructura "of the". Siempre había tenido problemas con él. No sabía si era "of the" o "s'" (bueno, ya me entendéis, no me hagáis escribir toda una parrafada, por favor, que no tengo ganitas).
Estoy nerviosa, algún día os contaré por qué, el 15 de marzo de 2007, estaba nerviosa e intuía que no dormiría demasiado esa noche. O no.
He ido a por tinta para la nueva y flamante impresora y me he cabreado como una mona. Ahora ya sé por qué era tan barata. Es porque se la van a cobrar a base de tinteros, la madre que los parió. Y los usuarios, a callar, que para eso somos consumidores. Lo que no dije ayer es que los tinteros para mi nueva y flamante impresora llevan la friolera de...
¡tacháaaaaaaaaaaaan!
CINCO mililitros de tinta... pordios, pordios, a 18 euros el "frasco"...
El mouse , llamado Pleomax, el más caro de Mediamarket, el más in, el más todo, sólo me funciona si lo arrastro por encima de un trozo de periódico, así que he tenido que retirar todas las otras almohadillas, alfombrillas o comosellamen, que, dicho sea de paso, eran todas de propaganda. Y me pone como una moto, porque estaba yo acostumbrada al anterior, que corría como una ídem, mientras que con éste, que todavía no domino, tengo que "pensar" en los movimientos a realizar por encima del trozo de periódico. Muy mal, muy mal. Es un ratón no apto para hiperactivos. De momento. Igual le acabo pillando el truco. En todo caso, si no me leéis más cabreos ratoniles, será que he aprendido a utilizarlo comme il faut.
Y muchas gracias a todos los que me habéis dado indicaciones con el tipo de letra. Me habéis ayudado de verdad. Al final he escogido Times 12, pero la Arial 11 estuvo casi a punto de ganar.
Y nada más por hoy, lo siento, Vert, ni sexo, ni religión ni política. Què hi farem? Otro día será.
He dormido (un poco) pero tengo unos ojitos que parece que hubiera pasado la noche de juerga (la juerga me la monté en sueños, vive dios)
qué cosas sueña una, ¿eh? va, os reto a contarme un sueño vuestro. El que queráis. Aquí o en vuestro blog. Pero si lo hacéis en vuestro blog dejad el enlace para que pueda haceros propaganda ;)
¡Feliz viernes!
Nois, no tradueixo, que tinc certa pressa...

40 comentaris:

Anònim ha dit...

Has fet bé, amb la Times. De tota manera, estem tots segurs que el contingut del relat hagués superat qualsevol mancança tipogràfica. Ens deixes neguitosos esperant el dia que ens explicqaràs perquè no vas dormir tranquila aquesta nit del 15. ¿El posesivo inglés es un guiri que te ata mucho? un petonet gens posesiu. O si.

Anònim ha dit...

Arare's sea. És això?
perdona la tonteria d'abans. Nanit

miquel ha dit...

Quins nervis!
O ens expliques què o demà parlo de tu al meu bloc :-)

Anònim ha dit...

Molta sort pel relat, ja explicaràs si guanyes el premi!!

onixeta ha dit...

no se perquè tinc la sensació que m'he perdut alguna cosa , relat ? premi? si ja dic jo que no dormir ,em deixa feta unos "sorrus"
;)***

Montse ha dit...

Onixeta, dorm,dorm, que no pots estar feta uns sorrus. Has d'estar presentable, aixi, en dues paraules: pre i sentable! era que vollia saber quina era la millor lletra perquè un jurat es llegeixi "la meva obra" i no l'abandoni al primer paràgraf, dona... que estigui relaxat (el senyor jurat) i no digui a la primera de canvi "bah, això cansa!"
de tota manera no pateixis, jo sempre he estat l'eterna finalista en tot, un dia en paralaré...
:D

Montse ha dit...

pd40, no serà així perquè... parce que, que diuen els francesos, i no acaben la frase i es queden tan amples!

però si fos així, penso convocar una trobada blogaire amb orquestra i tot, toma yaaaaaaaaaaa!

Montse ha dit...

Pereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, arggggggggggggggg!

Montse ha dit...

Manel, quina tonteria, eh? eh? eh? Si el petonet és possessiu me'l quedo. Si és O no, llavors te'l prenc!
;)***

el possessiu anglès seria, Arare's sea, efectivament, i jo tota la vida dient the see of Arare, tchts,tchts, no m'estranya que no m'entenguéssin!

per cert, la Maria del Mar Bonet es diria Mary of the see Bonet o bé Mary's sea Bonet? (ja torno a dubtar, ho veus? sóc una "dubtona", cagundena)

Albert ha dit...

Bé, si no vols parlar de sexe, religió o política et queda un altre bon tema: manduca.

Del llatí manducare

Bon dia

Anònim ha dit...

Dona jo diria que dintre de Arare's sea trobem the see of Arare sobre moltes coses...

Pilles? soc dolent, dolent, dolent...
Ei! Però saps que t'estimo sense condicions!!! jajajajaja!!!

Podió que malito estoy ;¬)***

Sweet little kisses, honey ;¬)***

Anònim ha dit...

manel si pases per aqui, perdona el joc de paraules tant penós que he fet

Anònim ha dit...

A mi m'agrada el sea i el see, barbollaire. Sea you later. Arare, jo diria Sea's Mary Bonet. Però també dubto.

Anònim ha dit...

Que no fos Sea's Mary LittleGood??

Montse ha dit...

Albert d l H. de manduca en parlaré, de sexe també i de religió també, però no ara mateix. Avui vaig a un restaurant gallec a Calella, igual si m'agrada us en parlo quan torni. Petonets, Herald!

Montse ha dit...

Barbollaire, no haviem quedat que ja t'havia baixat la febre? ;)

si que pillo, si que pillo, ja ho saps, el nostre amor és mutuuuuu, Corto Maltés!

Montse ha dit...

See you later, aligator (m'encanta aquesta frase rockera)... d'això, manel, en realitat m'és igual, això de la Bonet, de veritat, només era per provocar-vos ganes de jugar (amb les paraules, of course)

Kisses for you (ja ho saps, que el nostre amor és mutuuuuuu... uix, això em comença a sonar)

;)

Anònim ha dit...

Si no m'he saltat res veig que aquí tothom va curt de somnis o de temps :)


Quan era més jove..., fa ja una pila d'anys... :S tenia un somni recurrent molt agradable. Somniava que el meu cos era allargat i dúctil, com si fos de goma, amb una particularitat fantàstica: podia volar a un pam de terra tot perfilant, amb el meu cos, cada paret, cada racó, els mobles... tot! A una gran velocitat i sense xocar amb cap objecte.
La sensació de llibertat era brutal. Un plaer que fa moooooooolts anys que ja no gaudeixo.

Esther ha dit...

a mi de petita m'encantava la dona biònica i era recurrent tenir un somni en el que ella era jo mateixa!! buaa! era una passada.
Aquesta setmana he estat somiant bastant i sobretot recordant els somnis, entre ells: que el Didac m'enganyava i per solventar-ho em proposava que em busqués algú i que fes el mateix i així ho feia i tan feliços... (em sembla que no debia ser jo aquesta...), després he somiat que el meu pare trobava una novia moooolt guapa (no sé, potser és per la por a la sensació que em provocarà quan m'arribi el moment) i avui he somiat que el dia del casament el meu germà apareixia a recollir-me amb un altre cotxe diferent al que hem triat nosaltres perquè li feia vergonya... i jo em negava a anar a l'esglèsia... ves per on, tot molt estrany! Bon cap de setmana a tots i petonets!

Candela ha dit...

augggggggggghhh no puc publicar comments al teu bloc!!! ho torno a intentar...



Ai no, la times no!

Candela ha dit...

Ara si he pogut. Vaja! Boncapde!

MIB ha dit...

Mary of Bonet's Sea.... así lo diría yo.... jeje

arare!! estás re bien con el inglés! eh!!... Te digo que he leído muchísimo tu camino de santiago... estoy por septiembre del 2002!! estoy tan metida en el viaje!! me encanta! estas dos últimas noches has sido mi lectura ... emocionante

te mando un beso grande!

Anònim ha dit...

Bonet, Sea's Mary Bonet.

:)

Isabel Barriel ha dit...

Arare, per favorrrrr ...mira, m'ha fet gràcia que hagis de passejar el ratolí per sobre del diari...ja veus...
Bon capde.
L'arbre de les flors rosades de fa uns dies és un "prunus noséqué" que viu las jardins de Can Miralletes de Barcelona, entre els carrers Sant Antoni M. Claret i Conca. Està a punt de florir. Els seus fruits no són comestibles.
Saluditos,

Isabel

Montse ha dit...

Gràcies, Monalitza i Esther pels vostres somnis, ara vaig recopilant somnis (caçadora de somnis) i un dia quan en tingui uns quants en faré un post. Vinga, animeu-vosssssssssss!!!!

Montse ha dit...

Gracias, Mib, pero dime con qué sueñas y te diré... no, no puedo decirte quien eres porque lo sabes muy bien :)

Cuéntame tus sueños, anda!!!!

petonets!

Montse ha dit...

Gracias, Mib, pero dime con qué sueñas y te diré... no, no puedo decirte quien eres porque lo sabes muy bien :)

Cuéntame tus sueños, anda!!!!

petonets!

Montse ha dit...

IBM, es que tiene narixes! que hagi de fer servir un tros de diari perquè corri el ratolí és com anar amb un Ferrari Testarrosa a deu per hora en una mega-caravana de cap de setmana vulgaris... No trobes?

El prunus pissardi!!!! que guaiiiiiii, és un arbre preciós, que no vaig reconèixer a la teva foto! Ara mateix estan tots florits i són preciosos!

A casa està florint la glicina (un dia explicaré al blog com em van començar a agradar les glicines)

M'agrada que diguis coses, noia, va, explica'm un somni, vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Montse ha dit...

Candela, si que pots, que si no no ens hauries pogut desitjar bon cap de setmana! (com va l'orgia?)
;)

El veí de dalt ha dit...

Un somni, dius? Hmmm...Real o desitjat? ës que jo quan em desperto, m'oblido de cop i volta del que he somait. És una llàstima...o un sort!

Montse ha dit...

Una llàstima, veí. Va, doncs, explica'm un somni desitjat.

rhanya2 ha dit...

Mary of the Sea Littlegood ;)

MIB ha dit...

sueño con el cielo, el mar y los colores... la música y la luz... sueño con la felicidad... sueño con los viajes.... sueño que vuelo floto y recorro el mundo como un fantasma o un alma acariciada por el viento ... sueño...

quizá sueño demasiado...

besos reina mora... esta noche no dormiré... tengo boda de mi mejor amiga.... así es que no habrá lectura del camino... sino mucho baile y alegría

Besos!!

Anònim ha dit...

O també Sea' Mary hat

Montse ha dit...

Violette, a la Mary of the Sea Hat li deuen havver xiulat les orelles, aquests dies, hehehe!

petonet!

Montse ha dit...

Manel, i els teus somnis?
:D**

Montse ha dit...

Recogido tu sueño, MIB, muchas gracias por contármelo. Pásalo muy bien en la boda de tu amiga!!! y felicítala de mi parte

:)***

Ángela ha dit...

¿Valen tmabién los sueño que sueña una despierta?

Anònim ha dit...

hola he entrado aqui buscando cosas en google y me ha gustado mucho tu blog felicidades, pasaré a menudo por aqui a comentarte, ya aproveche para desearte feliz semana santa y decir que Blanes, Begur, Palafrugell etc y toda la costa brava es muy bonita y me trae muchos recuerdos. Un saludo niña.

Anònim ha dit...

por cierto te voy a enlazar para no perderte. Adeu.