05 de març, 2007

Dedicat/Dedicado (para todos)

Seré fora un parell de dies... escolteu-los i gaudiu-los a la meva salut. Són dos dels més grans (per mi)...
Voy a estar fuera un par de días. Escuchadlos y disfrutadlos a mi salud. Son dos de los más "grandes" (para mi)

Eric Clapton & Mark Knopfler - Sultans of Swing



P.D.- Varias veces he estado en sus conciertos (de mark Knorpfler, que no de Clapton, aunque lo adore también) la última, el año pasado en Barcelona...hmmmmmmmmmmm... (shhhhhht!, a callar lo de que cómo me puede gustar esta música "para yayos")
;)

17 comentaris:

Deric ha dit...

silenci..... shhhhht

Anònim ha dit...

Son grans...
Però ho eren més abans... Ara ja tenen una edat i s'han "fet" grans...

(sssshhhhtttt, però m'agraden)
Ens retrobem doncs, nina.

Petonets dolços i petits per que posis a la maleta.
;¬)***

Joana ha dit...

Serem aqui esperant ok?.
Petonets mataronins!.

Candela ha dit...

I-N-S-U-P-E-R-A-B-L-E-S!

Anònim ha dit...

Gaudirem del regalet. Passa-t'ho bé!
:***

Anònim ha dit...

Uhmmm... música para yayos???
Si sabéssis les reliquies que escolten els meus heavy-fills grenyuts...! El seu no-va-mes va ser anar el passat Novembre al concert dels Iron Mayden! :)) Tu verás...! Canalla pura! hahahaa

Fins aviat, capitana! I gràcies per la part que em toca bé :)

Anònim ha dit...

Arareeee !!!! Quina emociò veure't !!! Ten ví de casualidad en no sé ya bien qué blog y me emocionò un montón verte....hace unos ciento treinta mil añols que no paso x aqui (ja no tinc internet a casa, estic super pobre..!) Dons...això, que estic super feliç de verte.

pd: He obert un altre blog...una mica...¿com podriams dir..."adolescente". Sigo con el de literartura (hay noticias, ya te contaré..) pero abrí este en el que sí contesto, actualizo TODOS los días desde hace un teimpo y ...enfin...como que en este me divierto. Qué te voy a contar a tí...que cada vez que vengo a visitarte hay más y más y más blogs !!!!

se llama bipolartotal.blogspot.com

Ángela ha dit...

Grácies bonica. Me gusta molt.
Petonts

Anònim ha dit...

Vagi bé!! El vídeo molt bé, llàstima que el Clapton estigui una mica desaprofitat, pq el volia si sols fa de comparsa? aiii, aquest Knopfler...

l'home de la musica ha dit...

Clapton sempre ha sigut un geni!!!

Vert ha dit...

deliziozooooo... mmmm... asias

Anònim ha dit...

"para yayos", posa "para yayos"!!!

No "para payos"!!!!
Déu meu he d'anar a l'oculista, ja!!

Trenzas ha dit...

Me gusta M. Knopfler. Y de solo para yayos, nada. La buena música es para todos, aunque nos demos cuenta cuando llegamos a yayaos :D
Molts petonets, amiga

Anònim ha dit...

He aquí una yaya... xé...qué bó que es el Marc Knopfler. ¡cuántas consonantes juntas!
Gracias reina mora, me encantan ambos los dos.

Montse ha dit...

Elena, xe, que bo!!!

Trenzas, me gusta que te guste, y es cierto, hay músicas que se descubren cuando una se hace mayoer, pero a Eric Clapton y a Marc Knopfler (sonido Dire Straits) los descubrí hace muuuuuuuuucho tiempo :)

Barbollaire, para payos yayos, jejeje... (posa't les ulleres) :)*

vert, és deliziozo, si!!!!

Montse ha dit...

Home de la música, encantadíssima de tenir-te per "casa". Sii, Sempre Clapton!!! :)*

Pd40, tens raó, podien haver-se aprofitat més l'un de l'altre, un altre dia en penjaré un de Clapton dedicat a tu :P

Me gusta que te guste, Gelusilla, (Siete veces la vuelta al sol y boleros, je!)

Empiezo, hacía la tira que no te leía... no sabía dónde parabas (yo paso de vez en cuando a verte, pero reconozco que no voy muy a menudo. Cuando voy me quedo hasta ponerme al día, eso si):)*

Monalitza, yo flipé cuando nuestros hijos pasaban de tararear "La traviata" a "The Beatles" con una facilidad pasmosa (flipaba porque no lo encontraba normal en chicos teenagers... y ahora les encanta todo!!!) Petonets!

Montse ha dit...

Ostres, Ramon, quant de temps sense veure't!!! M'encanta que vinguis, ja ho saps! un petó ben fort!

M'agrada que t'agradi, Candela :)*

Ok, Joana, no esperava menys de vosaltres :) com veus, ja sóc aquí, com deia aquell...

silenci, deric :))

Petonet, barbollaire miop!