10 de març, 2007

AAAARGGGG


15 comentaris:

Anònim ha dit...

Què passa? viatge en el temps? desapareixen pñosts?
Passat a wordpress, el mateix pla d'hospedatge que tens per la web et serveix per hospedar el bloc. No esborris res d'aqui, i no el tanquis.

Montse ha dit...

ja m'ho pensaré, manel, que no tinc gaire temps, ara, per fer filigranes :)

petonets, wapo (passant per "Sant Antreu que hi ha Havaneres" m'he recordat de tu)

Ángela ha dit...

Donde esten las Olivettis de toa la vida, sin móden, sin monitor, a veces sin teclas...

rhanya2 ha dit...

mosquejada, eeh???

petonet animós!

Anònim ha dit...

Ves fent còpies de seguretat, o veuràs fins a on es pot empitjorar...
eiii, és una broma :)**

Montse ha dit...

Angelusa, tengo una de esas que todavía guardo (llámame nostálgica) ;)**

Montse ha dit...

Violette, és que és frustrant, que escriguis un post i no aparegui. Que en facis un altre per empènyer el d'abans i tampoc aparegui i que en necessitis un tercer perquè es vegi el primer. Això no pot ser normal. M'ho pensaré, això de canviar, m'ho pensaré...

Montse ha dit...

aix, pd40, no m'espantisssssss!!!
;)

l'home de la musica ha dit...

Això es que el teu ordinador necessita cariñu!!! dona-li una abraçada i un petò!!! XDDD

l'home de la musica ha dit...

Perdona, per cert... lo del pèndol... ets mare de família nombrosa o no?

Montse ha dit...

Home de la música:
tres nois biològics i dos del capità (ves comptant) (tots nois, d'aquí el post de les compres, que jo no hi estic acostumada, a comprar per noia, bé, si, per mi, però hi vaig sola, que així tothom content)
;)

petonets!!!

Anònim ha dit...

ja et noto molt enfeinada últimament. petons,

Montse ha dit...

si tu sabéssis, manel... hummm... però si ja ho saps!
muam!

Anònim ha dit...

No sé per què però m'has recorda't el fet/acte de parir "empeny amb força doncs Arare!"... acabaràs amb uns abdominals filla meva... (jijiji)

Petonets blogaire amb apurs

Anònim ha dit...

Fes-te un fòrum, capitana, i passa dels blocs! :-þ