01 d’octubre, 2009

Finançament, meniscs i carretons arnats

Sento la història del finançament de partits, sento que ara xerren i xerren contra Àngel Colom, un senyor amb qui vaig compartir estudis de magisteri en el seu dia, encara que ell feia un curs inferior al meu. Però tinc fotos d'una excursió a Rupit, amb una colla de sis o set persones, entre elles, l'Angel Colom. Aquesta només és una anècdota, evidentment i no té res a veure amb el que estan parlant.

Francament: en el tema de finançament de partits no hi entenc un borrall i no tinc ni idea de què està bé i què està malament, així que no puc opinar, només que suposo que tots els partits deuen fer el que poden per treure diners d'allà on poden. No sé si això és moral o immoral, tots fem el que podem per treure diners d'allà on podem per sobreviure en aquest món de mones (ja, ja sé que no és el mateix, ja ho sé, coi, només dic que el tema dels diners és molt complexe)

Coloms apart, aquesta menda té trencats els dos meniscs interns dels dos genolls. O sigui: tinc trencats el cent per cent dels meniscs interns que hom i don pot tenir. Quina sort, eh? ÔÔ

Encara no sé què em faran (glups) però suposo que alguna cosa hauran de fer, perquè de moment a mi em fa mal tot l'esquelet, ja no sols els genolls, es veu que és un tema de compensació.
No, si al final tindrà raó l'Artur, que diu que a certes edats som uns carretons arnats (ep, d'arnes jo no en tinc, eh? Encara no!)


arggggggg... vaig a passar l'aspiradora, snif, gññññ

Ahh, perdó, em deixva el més important: BENVINGUTS A L'OCTUBRE
____________

19 comentaris:

Clidice ha dit...

Vaja! tu no t'hi poses pas per poc eh! faraona! només dos de dos? Nena quin greu :( i sobre això del finançament de partits, molt menys important que els teus meniscs, no cal dir, només dir-te que els partits s'han convertit en grans monstres de poder. Mantenen molt personal amb aire funcionarial, a canvi de llepar el cul convenientment al lider de torn, i només són tapadores per canalitzar els calers i les influències cap a les butxaques adequades. Mort el Franco vam adscriure'ns a un sistema monstruós que perpetués, d'alguna manera, el bon viure dels que fins aleshores manaven. O sigui que ... ja em diràs! A veure si et fan una operació d'aquelles tan flipants que els fan als esportistes :)

gatot ha dit...

caram noia, Arare... i amb tots els meniscus trencats vols que fem numerets tu i jo? :P

jo de tu miraria de trucar en Colom a veure si "el partit" té alguna mena de finançament pels teus genolls! (que no se sap mai...!)

petonets sense finançament!

Carme Rosanas ha dit...

Nena, quin greu això dels genolls! Espero que sí, que facin alguna cosa per arreglar-ho...

Montse ha dit...

Carme, segur que ho faran, jo he de donar molta guerra, encara, no em podria pas estar quieta, arggg...

Montse ha dit...

Home Gatot, precisament amb els meniscus així, els numerets poden ser de Cirque du Soleil!!! calla,calla, que encara ens hi contractaran! ;)

Montse ha dit...

Clidice, no hi ha un pam de net enlloc!

si em fan una operació flipant ja t'ho explicaré, eh? ;)

Isabel Barriel ha dit...

En Colom a magisteri???? no el recordo! tú estas malament dels genolls (ho sento); a mi em falla la memòria. Tot i què... hi ha coses que millor oblidar.
Ves per on, el sis-ales...
Ai el finançament... bé, en general les finances...
Deixem-m'ho córrer i tornem als teus meniscs: espero que els savis t'ofereixin una solució magistral, i que, encara que siguin interns (els meniscs, no els savis)tinguin clarividència (els savis, no els meniscs) i te'ls guareixin. Encara que sigui fent un miracle.

Albert ha dit...

Si hem de venir a tenir cura de tu, només avisa.

Joana ha dit...

Arare wapa, pensa que si t'opren ( ar hi ha unes tècniqes que flipes), despréset compensarà la recuperació amb un "bon" fisio :)
A la meva filla la van operar dels lligaments creuats i a les 24h sortia caminant :)
De política val més no parlar-ne! Per què serà que tothom hi busca un seient? Doncs ja està!

Striper ha dit...

El problema dels diners dels partits es a canvi de que els donen?

Montse ha dit...

Striper, no ho sé... encara que em sembla que no acabo d'entendre la pregunta :)

Montse ha dit...

Joana, però segur que la teva filla té una altra edat ;)
em buscaré un boy fisio, ai, vull dir un bon fisio! (en què estaria jo pensant?)

Montse ha dit...

Albert, com anem de fisioteràpia? ;)

Montse ha dit...

Poesiaula, en Colom feia un curs menys que nosaltres. jo ho sé perquè tenia una amiga que anava a la seva classe i l'excursió a Rupit la vaig fer amb gent de la seva classe, o sigui, de primer, quan jo feia segon. Comprendes, Mendes?

Joana ha dit...

Ni parlar, tu estàs divina!
Carretons... jaaaaaaaaaaaa, ja voldrien ja...

Anònim ha dit...

HAN SAP GREU,AIXO DEU FER MOLT DE MAL.....PERO TRANQUILA,ELS METGES SON UNS MANETES INCREIBLES.
JUGANT AMB B......

Deric ha dit...

ostres! cuida't molt!!!

miquel ha dit...

Uf, Montse! Espero que hi posin remei ben aviat.
Una abraçada

el paseante ha dit...

Mira, els genolls te'ls operaran i no hi haurà cap problema. No és un tema complicat (t'ho dic per experiència d'una amiga). És qüestió de paciència. El tema Colom ja el veig més pelut. Suposo que els d'Hisenda t'investigaran. Jo els he avisat que ets amiga del Colom, i que tens a veure amb l'Orfeó Català. Sóc un cuitadà modèlic. Sort :-)