23 d’octubre, 2009

Tenim un problema, Houston!

Si no ho visc en les meves pròpies carns no m'ho crec.

Se m'ha espatllat un DLL de l'ordinador que no deixa carregar windows (és comprat i pagat, no pas piratejat)... el que no em passi a mi no li passa a ningú més (en informàtica!) (bé, en algunes altres coses, també)

Així que tinc tot el pecé desconfigurat, i tot i que veig perfectament els arxius, aquests no es poden obrir perquè em falten els programes (se m'ha cascat el Office, per exemple), PER SORT, tinc un disc dur extern on "de tant en tant" guardo la informació (sabeu allò del gat escaldat i tal i tal? doncs això)... però no ho faig amb la freqüència que ho hauria de fer... alguna cosa dec haver perdut. Com diu de vegades la Júlia, a cada bugada es perd un llençol i jo dec haver-ne perdut més d'un.

Demà vindrà en Ferran i - pobreeeeeeeeeet- li tornarà a tocar intentar manegar el que sa mare ha desmanegat (porca misèria)

En fi, que als meus gñññññññññññgññññññññññ anys, continuo sent UN DESASTRE INFORMÀTIC!!!!!!

Que tingueu un bon cap de setmana!

La pregunta del dia és:


Us ha passat alguna vegada, que se us ha desconfigurat tot,tot i tot sense que sigueu conscients d'haver tocat res? (que jo no he tocat res, ho juro!)

12 comentaris:

McAbeu ha dit...

A mi no m'ha passat mai però a vegades hi penso, vull dir que no acostumo a fer còpies de seguretat massa sovint i qualsevol dia potser me'n penediré.
De totes maneres, segur que no has tocat res??? :-DDD

Isabel Barriel ha dit...

ai! res és imprescindible...
Després de perdre TOT el contingut del disc dur (i jo no li havia fet fotocòpia!)vaig comprovar que això meu no era res comparat amb la destrucció de la Biblioteca D'Alejandria.
Ja veus, tot és relatiu.

Espero q el teu informàtic de capçalera t'ho pugui solventar.

Barbollaire ha dit...

mira, jo vinc de 3 dies sense disc al portàtil de la feina.
Una mal "tanto" el va matar i algunes coses he perdut que hem faran anar de corcoll una temporada.

(ei! aprofita i passat a Apple, que és més difícil, per no dir, impossible, que et passi això de les DLL...)

I no et facis mala sang, algun cop, he parat un ordinador correctament i al engegar-ho havia perdut el registre de windows de quasi tot (què és una cosa semblant a la lobotomia...X¬D)

Petonets dolços, nina

Striper ha dit...

Doncs si i quant el informatic et diu noi s'ha espallat el disc duir i ho has pèrdut tot s'et posa cara de boniato.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Al començament quan entre el meu gendre i jo varem voler fer lloc a l'ordinador i ens ho varem carregar tot, tot i tot. Sor que no hi havia encara massa informació emmagatzemada.

fanal blau ha dit...

Sempre hi haurà qui en sap menys...com per exemple jo...què és un DLL????

Però té raó en Barbollaire, aquestes coses amb els "mags" no passen (ara que no ens escolta...és un copión i s'ha passat al mac perquè jo en tenia un...ÔÔ!)

Uf...no sé si publicar perquè les conseqüències poden ser terribles!!!

el paseante ha dit...

Comenta-li (si vols) a l'informàtic que miri el "panel de control", vagi a "agregar o quitar programas" i investigui "agregar o quitar componentes de windows". Només és una idea que no sé si funcionarà. Potser s'ha perdut alguna rucadeta del Windows i si tens el programa original es pot recuperar.

Júlia ha dit...

Uf, la nostra ordinodependència és absoluta, jo sóc molt deixada i tampoc no faig massa còpies, la veritat...

Bé, doncs ja ho saps, a comprar llençols nous i apedaçar el que calgui, aquests fets mostren la feblesa de la tècnica i ens encaren amb la nostra fragilitat vital, que sempre va bé.

Carme Rosanas ha dit...

M'ha passat un parell de cops que he perdut coses. Les que fan anar malament són les coses de feina... les altres, a vegades va bé i tot fer neteja i començar de nou.

Deric ha dit...

a mi em passa això i em moro perquè mai me'n recordo de fer còpies de seguretat!!!
aaaaggg!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Et planyo, Montse, perquè potserhi tenies guna cosa important...
Només se m'acut, per consolar-te, una frase tòpica que deus conèixer.

"La cultura (de cadascú) és el que queda quan se t'esborra el disc dur"
Ep, vaig llegir que ho havia dit escrit algú, que ho va adaptar d'una famosa frase que se li va ocórer perpetrar a un tal Édouard
Herriot:
"La culture, c'est ce qui reste quand on a tout oublié".

De fet tots e que hem patit panes greus de PC ens hem adonat que la vida després de tal tragèdia és possible ;-)

Confirma-ho quan et sentis amb ànims de confirmar-ho ;-)

Ànims!
Bises
Cuida't

Clidice ha dit...

Si carinya, quan no han estat llamps ha estat el "putugüindous" que, miraculosament, s'ha desconfigurat, enviant-me als llimbs alguns arxius. No hi ha més tia que fer còpies de seguretat, d'aquelles que fan tanta mandra i, si pots, passarte a l'Ubuntu i engegar a dida la perruca del Gueits. Sort! :)