03 d’octubre, 2009

Menú

Primer plat: Empanada gallega ,pastís de carxofa i amanida.
Segon plat: Vedella amb bolets
Postres: Muffins borratxos amb xocolata (altrament dit mini magdalenes borratxes amb xocolata)
              Pastís d'aniversari, de xocolata, estil El racó de Can Faves

Cuiners:

Primers i segon - Arare
Postres - Capità

Per molts anys, Gerard (23), per molts anys anticipats, Arare (x + y + z = moooooooooooolts) !

Que en voleu?

Encara no tenim testimoni gràfic, espero que n'hi hagi i llavors ja el posarem.

Apa, bon cap de setmana!

22 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Buenu, buenu, jo ja m'hi apunto a un tastet de cada platillo (menys la vedella, picaria uns quants bolets...). Ja entenc que són coses teves però qui és l'afortunat homenatjat? un fill? un nebot? el nét es diu Martí, no? ...
:)

Montse ha dit...

Violette, en Gerard és el meu fill petit :D

Si en Martí en fes 23 jo ja aniria amb bastonet, gñññ (encara que segons com vagi la cosa, potser no tardaré a anar amb crosses, hehehe)

Ets vegetariana? Nosaltres gairebé ho som, també, però de tant en tant el cos ens demana un bon bistec!!!

Anònim ha dit...

Que tingueu un bon dia de celebracions.
Una abraçada.

Montse ha dit...

Gràcies, Glorieta. Una altra per tu.

A_ca_dia ha dit...

mmm...quina bona fila fa tot plegat!! Que tingueu un gran cap de setmana d'aniversari!

Clidice ha dit...

Una bona celebració :) felicitats a qui toqui :)

Striper ha dit...

Bona menja i bona sobretaula!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

bon profit i bona celebració.

Joana ha dit...

Queda pastís de carxofes? ummmm.
Felicitats, a tots i totes!

fanal blau ha dit...

De haberlo sabido antes...i sent tanta colla...un plat més a taula...

Per molts anys!

Joana ha dit...

Quina il.lusió! La meva noieta els farà(23)el 26 d'aquest mes o sigui que estàvem prenyades a la mateixa època :)
Moltes felicitats a tots!

Carme Rosanas ha dit...

Jo també tastaria una mica de tot... bon aniversari!

Moltes felicitats!

fanal blau ha dit...

Ja heu desparat taula i recollit la cuina??? je, je...;)

Francesc Puigcarbó ha dit...

Montse, que se m'obre rar el bloc o és que l'hi has canviat la plantilla?, em surt tot blanc.

Montse ha dit...

F.Puigcarbó: estic fent proves, a veure quina plantilla m'agrda més. No sé si aquesta serà la definitiva, però la deixo uns dies a veure...

tot blanc, espero que sigui només el fons!

Montse ha dit...

fanal blau, no van quedar ni molletes per als ocellets! :)

Montse ha dit...

Carme, segur que alguna cosa t'hauria agradat! (les postres eren divines)

Montse ha dit...

Ostres, Joana, quines casualitats... per mi era el tercer, per tu la primera? (el meu fill petit sempre em diu que sóc una mare gran, perquè a la seva classe ell era el petit dels germans i els seus companys eren el gran)

Montse ha dit...

Joana, el de carxofa és el primer que es va volatilitzar (l'empanada gallega també, però no tan ràpid)

Montse ha dit...

Striper, la sobretaula es va allargar fins a les 6, hora de berenar ;)

Montse ha dit...

Clidice, era un mix: sant Miquel, sant Gerard, aniversari del Gerard i aniversari meu (dia 11)... amb un sol pastís vam fer la feta (que són moltes calories) ;)

Montse ha dit...

Gràcies, Edelia, així està sent!

petonet