22 d’octubre, 2009

Lletania


****


Cas Millet: una vergonya.

Cas Gürtel (ocomesdigui): una vergonya.

Corrupció a Mallorca: una vergonya.

Propostes de Zapatero per als pressupostos de l'Estat: una vergonya.

Batalletes dels polítics entre ells: una vergonya.

Baralles per ocupar poltrones i càrrecs: una vergonya.

Protecció del català a cop de multa: una vergonya.

Brutícia a les nostres ciutats (més aviat parlo de Barcelona): una vergonya.

Tolerància amb els elements d'inseguretat ciutadana: una vergonya.

Tolerància amb els trinxeraires forasters que vénen a casa nostra a fer bretolades perquè a "ca seu" els fotrien unes multes del dimoni i en canvi "aquí" ho poden fer tot: una vergonya.

Déus de l'Olimp, pregueu per nosaltres, amén.
 ______________________

 **** No és una joia de la Madonna, és un rosari!
________________________________

Em sembla que aquesta lletania-telegrama-queixa l'hauria d'haver fet Marededeusenyor. Però l'he fet jo, ves per on...


_________________________

17 comentaris:

Clidice ha dit...

ora pro nobis :(

que tinguis un bon dia :) malgrait tout :P

Isabel Barriel ha dit...

aiiiiiiiiiiii, quin món!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Amen!
M'ha tret la resposta Clidice ;)
Bon dijous!

zel ha dit...

ja t'ho dic jo, una puta merda, amb perdó per casa teva...

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, sí esperem tenir un bon dia malgrat tot.

Joana ha dit...

Molt negativa no?... ni que per més que em pesi... tens bastanta raó...

Striper ha dit...

Etica a la politica" Cero pàtatero"

el paseante ha dit...

Amén, noieta. M'agraden els blogs com a eines de manifestació. I que no ens prenguin per rucs.

Montse ha dit...

Paseante, em vaig deixar moltes coses, que jo escric així, a "bote pronto" i després així em va! però t'asseguro que n'hi ha moltes més: una vergonya total i absoluta!

i si que devem ser una mica rucs, si! però, què hi podem fer, eh? eh? eh?

Montse ha dit...

Striper, l'èti-què?

:)

Montse ha dit...

Ai, Joanaaaaaaaa, ets una santa, t'ho asseguro!
Sort de les persones com tu!!!!
ho dic de veritat, Joana!
No saben els partits polítics la gran sort que tenen de comptar amb gent com vosaltres, perquè si fos pels "capitostes" ho tindrien cru!

Montse ha dit...

Carme, malgrat la pluja, o potser precisament per la pluja, va ser un dia força productiu i bo! :)

Montse ha dit...

No sé, no sé si et perdonaré, Zel :)

ja saps que solo estar d'acord amb tu en el 99'9% dels casos, només que tu ho saps manifestar de manera seriosa i jo vaig i ho dic tal com raja...

Montse ha dit...

Va ser un bon dijous, Glòria, gràcies, reina mora!

Montse ha dit...

IBM, de mones, que diria algú!

Montse ha dit...

doncs això, Clidice: ho va ser. Malgrait tout!

petonet.