14 d’octubre, 2009

Una lacrima sul viso

Estic escoltant músiques nostàlgiques.  Com diria un castellà "tengo delito". Però m'encannnnta, sentir aquestes cançonetes que em recorden quan sonaven a la pista de patinatge que hi havia prop de casa meva (sobre ciment, eh?) i que jo em mirava des del terrat mentreveia les parelles agafades de la mà, donant voltes per la pista i pensava "el dia que sigui gran també patinaré agafada de la mà d'un noi que m'agradi"...

Però quan vaig tenir edat de patinar ja ho vaig fer a la pista de gel de Can Barça i recordo que les músiques ja eren unes altres... i també recordo que m'encantava que els nois de hoquei, que quan acabaven l'entrenament es quedaven a la pista, em fessin volar  per damunt del gel (quins records)... llavors a la pista de Can Barça els dissabtes a la nit (de 10 a 1) érem quatre i el "cabo" i després anàvem a prendre alguna copa al Niu Guerrer (algú se'n recordarà, del Niu Guerrer, segur, segur!)

I quan es van posar de moda els patins en línia per anar pel carrer me'n vaig comprar uns i anava a patinar amb els meus fills i les seves amigues... i després... després...

I allà  al Niu Guerrer arreglàvem el món, evidentment. Com ara, que l'arreglem als blogs. Només que ara algunes ja no podem patinar!

Apa, apa, embolica que fa fort.
Això que deia: una lacrima sul viso.
"Tengo delito", coi!

13 comentaris:

Striper ha dit...

Es que no ecoltar aquestes cançons cde tant en tant es quasi un pecat.

Joana ha dit...

A mi també m'agrada de tant en tant...
Però sense caure massa, que em poso tristona!!

Júlia ha dit...

Cada vegada m'agraden més les cançons antigues, fins i tot les d'abans de néixer jo. Coses de l'edat. Bé, de fet, molta música clássica també és d'abans de néixer jo...

Isabel Barriel ha dit...

...un filó aquest tema de les músiques... sapore di sale, il mondo, gira il mondo gira... És un altre estil de patinatge!

Clidice ha dit...

Vaja! que el que tu enyores és el patinar! :)

Montse ha dit...

Mortal, Striper!

Montse ha dit...

Oh, JOana, jo abans també m'hi posava, però ara tinc una neurona al passat, una al present i totes les altres (quantes n'hi ha?) cap al futur!

:D bon dia, reina del Maresme!

Montse ha dit...

hahaha, Júlia! Molta música clàssica i molta música "de l'altra", és de quan encara no havíem nascut...

jo ara "flipo" quan veig que hi ha nens que han nascut al segle XXI (mai no me n'havia adonat, ves quines coses, del que això significa)

Som del segle passat!

Montse ha dit...

IBM, mai no has patinat sense patins? jo contínuament, hehehe (i sense necessitat de pell de plàtan ni res), ai... si poguéssim rectificar les patinades (relliscades?)

tot i que ja saps que je ne regrette rien! (o gairebé rien) (vaaaaaaaaaale, alguna cosa si)

(més d'una)

...

Montse ha dit...

Clidice, em sembla que el que acusen els genolls és més això que una altra cosa (ah, si, i sortir a córrer sense tenir "fusta" d'atleta)
(i anys i anys, per molts anys) em sembla que se me'n va l'olla...

Isabel Barriel ha dit...

yes, yes, patinem! pr si és amb fons musical, millor que millor...

Montse ha dit...

molt millor, IBM!

el paseante ha dit...

Sí que tens "delito", tu. M'han agradat aquests records. I t'imagino enlairada en mans dels jugadors d'hoquei.