25 d’octubre, 2009

quina barra!

Quina barra!!!!!!!!!!!!!

Ens truca Telefonica fa uns quants dies i ens proposa que paguem 4 euros més al mes per augmentar la velocitat del nostre ADSL (o la velocitat de connexió o el que sigui que fa funcionar la línia ADSL).

Els diem que nosaltres tenim 6 megas contractats i que amb això ja fem. Immediatament, al cap d'unes hores se'ns ralentitza la línia "un piló". Després vaig tenir el problema de Houston que s'havia de resoldre i que s'ha resolt gràcies a que he fet un formateig de C, perdent no sé quants llençols d'aquells de la bugada que dèiem. Ahir em va ajudar en Ferran a fer "el pitjor" i després, amb santa paciència, que NO és la millor de les meves virtuts, vaig anar configurant tot el que havia quedat desconfigurat, vaig anar posant programes, etc,etc,etc. He perdut, val a dir-ho, una pila d'adreces de correu vostres, així que, si no és gaire molèstia, em podríeu enviar un correu a mmontsem@gmail.com o bé a mmontsem@telefonica.net, per tal que jo recuperi les adreces que em falten, que són mooooooooltes!

Però la barra la té Telefonica, que, en fer, ara fa una estona, un test de velocitat, perquè ens moríem esperant que  s'obrissin les webs i tot això... va i em surt aquesta pantalleta que copio i enganxo a sota. És a dir: se li contracten 6 megas (megues? meigues?)
però només ens en dónen 5.1 i es queden tan frescos i ens diuen que la velocitat és la correcta. Manda huevos.

I no ens dóna la gana de pagar quatre euros més, perquè ... perquè... per "puntillu"!

Au, doncs, que qui li faci ilu que jo continui tenint la seva adreça (a mi em faria ilu tenir totes les que tenia, però no les puc controlar, s'han fos) que m'enviï un email, sisplau, porfaplis! i així us tornaré a tenir controlats  :D

 
Velocidad efectiva medida:


5.1 Mb/196Kb
Velocidad máxima contratada

6 Mb/320Kb
¡Velocidad Correcta!

 

8 comentaris:

Striper ha dit...

Jo t'enviare el meu, per cert el 5,1 estan be pero els 196 kb si son un problema que t'han de rsoldre.

zel ha dit...

aquí mateix, rosersuso@hotmail.com...
he perdut tantes coses jo amb les màquines....

Elena Casero ha dit...

Reina naveganta. Tú estaves pel mar i jo en un concert, patint calor.
Ara t'envie un correo.

Júlia ha dit...

Fa uns dies vam comprovar això, que en pagues 6 però que si en tens menys, ja està bé... en fi, robatori descarat i consentit.

Josep Lluís ha dit...

Com diu l'Striper 5,1 Mb no està gens malament. Mira, jo els tinc contractat 6Mb i l’Imagenio, i tot passa pel mateix forat. O sigui que em quedo amb poc més d’1,8Mb. I tant amples...

pepi ha dit...

Son uns lladres descarats"

Deric ha dit...

Doncs que et cobrin per 5,1!!! Per coses com aquesta em vaig donar de baixa de Timofónica.
Per cert, com es mira això de la velocitat?

bellosoli ha dit...

el pitjor és que tenen la paella pel mànec. Al cap d'avall, l'adsl no deixa de ser un oliopoli amb un càrtel encapçalat per timofònica.

Quan vivia a Paris, ja fa 4 o 5 anys, allà s'anunciaven 12 megues d'adsl a 19,90 euros! i aquí ens arriba ara les 12 megues a 40 o 50 euros. Penós!