19 de febrer, 2007

Justificant-me (com sempre)


La veritat, no tenia ganes d'anar-me'n a dormir amb el mal gust de boca que m'ha deixat el post anterior amb el video d'aquell impresentable, malgrat tot, l'he fet perquè potser necesitava tornar a deixar constància del meu desacord amb aquesta mena de cinisme, amb aquesta manca d'ètica, amb aquest desvergonyiment.
A mi em van ensenyar a creure en la veritat, en la bondat i en la bona gent i no puc deixar de pensar que al capdamunt del nostre país hi ha una colla d'indesitjables que només busquen el poder,encara que sigui a través de la mentida, la falsedat i trepitjant els altres. Com és possible que hi hagi algú que encara se'ls cregui? Me'n faig creus!

Bé, deia que no volia anar-e'n al llit amb aquell regust de podrit, per tant, us n'explicaré una de bona. Avui he rebut un email a la meva bústia privada, d'una persona que em feia una consulta... de navegació! Si, així, tal com ho llegiu. M'ha fet una il·lusió enorme, perquè és una persona que no conec de res i que ha arribat a mi a través dels meus relats. Evidentment, li he confessat que qui hi entén de veritat és el capità, que és qui ha respost la seva pregunta, però per mi ha estat un honor, ja veieu amb quines coses tan senzilles se'm pot fer feliç!

Per una altra banda, avui he tingut, a nivell "escriptura", un dia força productiu i això fa que n'estigui contenta!

Demà serà un altre dia, a casa hi haurà una reunió de navegants experimentats i tinc moltíssimes ganes de rebre'ls i de poder xerrar amb ells (tots plegats són uns bons amics).

I, des d'aquí, expressar un desig: Jaume, tant de bo que l'operació sigui un èxit. No reso perquè no crec, però les meves energies es concentraran en tu. Força!



Traduzco mañana.
Bueno, como ya es mañana, traduzco lo más importante, que es que no quería irme a la cama con mal sabor de boca por culpa del energúmeno del video, así que decidí contar una anécdota que me ocurrió ayer mismo, y es que alguien me leyó y decidió hacerme una consulta a través del email, lo más divertido es que la consulta era sobre náutica. Me encantó. Le pasé la pregunta al capitán, porque ya sabéis que yo sólo soy navegante consorte, y tampoco se trata de estafar a nadie. pero es que mi capitán sabe mucho de navegación ,que se conoce todos los veleros habidos y por haber, que podría ir a un concurso de esos temáticos y seguro que lo ganaría todo, todo, todo, porque ve un mástil y te suelta todas las características del barquito que va debajo, que a mi todos los barquitos me parecen iguales, excepto, claro está, el Blauet (antes fue el Swing)... que un día iba a ver a unos amigos que viven en un velero y me metí en el velero de al lado y estaba lleno de hombres que pensaron que "quería juerga"... angelicos, que no me conocen... pero es que me metí en su barco, convencida de que me metía en el de mis amigos (Arare_despistada). Es como los coches, oigan: mientras tengan cuatro ruedas y me lleven... qué más me dará a mi que el coche sea un Audi que un Panda? yavestú...
Bueno, eso no tiene absolutamente nada que ver con lo que dije ayer en catalán, así que ya me perdonaréis, que os hago leer dos veces (por lo menos a los catalanes9
y me voy que llegan los invitados!!!!
________________________________
P.D.- Els de La tertúlia han/hem començat a debatre un altre tema: el cult a la imatge i tot el que se'n deriva.

15 comentaris:

Lúzbel Guerrero ha dit...

Querida capitana Smith, me alegro que se haya sacado el regusto feo del texano mentiroso.
¿Traducir?...no, mejor escriba otra cosa, en castellá si vul. El tiempo es muy valioso, y el que lo intente lo entenderá, como haría con una canción de los Beatles, pero más fácil, por ser una lengua de nuestra tierra.Petóns.

Montse ha dit...

Querido Diablo, ya sabe usted que no creo en nada, por lo tanto no debería creer en Vd.Pero me lo pone muy difícil, ¿eh? me lo pone usted muy difícil.

Efectivamente, tempus fugit,y se necesita mucho para andar traduciéndolo todo, pero para los amigos del otro lado del charco y para los amigos con grandeza de espíritu, a veces vale la pena hacer ese pequeño esfuerzo, créame.

¿Se puede abrazar al mismísimo diablo?

Anònim ha dit...

No cal la traducció, reina mora.
el video ja ho diu tot.


Una forta abraçada

Montse ha dit...

Anònimo/a, gracias! una altra per tu (otra para ti)

Anònim ha dit...

Que vagi bé la reunió. Acabareu cantant havaneres. afegeixo energies.

Ángela ha dit...

Pues como crea usted que todos los que lleven gorrita y tengan barba sean su capitán... apañaos estamos, maja.

Albert ha dit...

Bona nevegació als de la tertúlia i que recordin allò de la cançó "No fiïs mai de la calma".
Estic absolutament segur arare, que els teus bons desitjos envers el Jaume, que no conec, tenen la mateixa força o, segons com més, que tot el rosari.

bellosoli ha dit...

doncs si, veritablement ell és una mala persona. I com ell n'hi ha uns quants, sobretot a la cúpula del seu partit, tot i que seria injust no reconèixer que en d'altres partits també n'hi ha com ell. Diuen que el poder corromp. No se. M'agrada pensar que a mi no em tornaria com a ell. Més aviat crec que per arribara cert estatus de poder ha de ser molt i molt intel·ligent, treballador, tenaç i, fins a cert punt, afortunat, o ser molt mala persona, no tenir escrúpols, i trepitjar a qui faci falta. I, en aquest país, la gent sempre cerca el camí més curt i que suposi un menor esforç.

Ja està... ja m'estic enrotllant massa...

Vert ha dit...

huuummm... Em pregunto que els hi donaràs de sopar.
na! curiositat morbosa.
pesto.nets

Lúzbel Guerrero ha dit...

Tanto monta monta tanto arare, abrazos y diablo.

Lúzbel Guerrero ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...

bellosoli, en el cas que ens ocupa, seria la segona opció (segons la meva percepció del tema)

Vert, no fue cena, fue comida, te cuento el menú: ensalada y paella marinera (como no podía ser de otra manera) y de postre trajeron cincuenta mil cosas, nos pusimos las botas y luego no había quien se levantara, buf buf buf!

Manel, después de las habaneras hubo seisón monográfica .De los seis que había, unos han estado tres años navegando por el Caribe, hasta que se les terminó la excedencia, Vert ya los conoce, son los del "Fresquito". Y los otros cuatro ya han hecho lo que vamos a hacer nosotros a partir de mayo: llegar hasta París por los canales de Francia. Por lo tanto, fue una sesión ilustrativa a más no poder...

Ok, Diablo, me quedo con todo.

Albert ha dit...

Doncs a veure si us animeu i aneu a Dinamarca, que pels canals també s'hi arriba

Zifnab ha dit...

Mira que te fustiguen las panaderas, los mirlos o incluso el señor capitán, pero por Dioos olvida a Aznar para estas cosas. No es tan importante

Se feliz

Anònim ha dit...

Bueeeeeno, estimada Arare..., en el món hi ha d'haver de tot...

T'imagines un món on tothom fos honest i sincer?

Un món on les mentides i la mala fe no hi tinguessin cabuda?

T'ho imagines?

:¬)