16 de gener, 2009

Enredos de pensaments

Avui tornen en Ferran i la Marina de Buenos Aires.Fa un parell de dies que hi són, a B.A. hi van anar des de Bariloche, terra de la meva jove... sin comerlo ni beberlo acabo d'emparentar amb una família argentina, viste? I n'estic contentíssima... però ja en parlarem un altre dia. O no.


Ara vinc de ca l'Albert i estic fent una reflexió sobre les crisis a la vida en general i a la meva vida en particular i els canvis que han produit, o que no han produit, és clar. Perquè també hi ha crisis que no han produit canvis, sinó només alguna reacció sense importància, segons com t'ho miris. Però se'm fa l'hora, avui hi ha "Pilates" i aquesta mena de gimnàstica que fa furor a mi també em té ben atrapada - deu ser perquè quan acaba la classe el meu cos m'ho agraeix de debò- i si no acabo ara mateix arribaré tard. Potser continuaré. O potser no.


Bon viatge, Ferran i Marina, vull tenir pensaments positius i espero que l'avió sigui estable i que arribi a bon (aero)port sense problemes.


Un parell d'hores després...


Vejam, heu vist la careta que fan els gossos quan volen fer pena? Si? doncs la Taca m'ha vingut a posar cara de pena i m'ha vençut. Ni Pilates ni res ni res. Hem anat a recollir l'Apu i me n'he anat a caminar una hora i mitja mb l'Apu i amb la Taca. "Anda" que no s'ho passen bé, tots dos junts!




Ara toca treballar una estona, que no es pot "viure bé" totes les hores del dia, seria massa maco, aix... però tornaré. Tornaré.

8 comentaris:

Eli ha dit...

Ai les ditxoses crisis!!!!
El món esta ben revolucionat!!!!
Pel que fa al Pilates, la veritat és que me n'han parlat molt be... qui sap, algun dia!!!
Saps que??? Demà surto a navegar!!!! Bieeeennnnn!!!! Ja em puc abrigar perque segur que farà un fred.....

Montse ha dit...

Al final la Taca s'ha posat "impossible", m'ha fet pena i he canviat la classe de Pilates per una caminada d'una hora i mitja amb ella... si és que quan em posa careta de pena...

Que tinguis una bona navegada, Eli! ja ens ho explicaràs, eh? i abriga't, abriga't bé!!!

petonet.

Carme Rosanas ha dit...

No he provat el Pilates, però una caminada d'una hora i mitja és fantàstica, què més vols? Per a mi insuperable. El pilates no pot ser millor que això... (parlant des de la més gran de les ignoràncies pilatianes.)

Trenzas ha dit...

Cambiaria todos los pilates del mundo, y hasta los pilatos, por poder volver a tener un perro con quien salir a patear la calle :(
Bueno..., esperemos que pueda ser, algún día...
Unes caricietes per la taca i petonets per a tu, reineta

karlunx ha dit...

argentina, canadà... si és que ens agrada ser internacionals a aquesta familia... jeje

donali records a tots dos i que els vam trobar a faltar per nadal!!

unpetó!!

Striper ha dit...

La crisis, les bones estones tot conta el millor es que no entrem nosaltres en crisis.

el paseante ha dit...

Dis-li al capità que et porti a navegar per l'Atlàntic fins a l'Argentina. No estaria malament, oi?

A_ca_dia ha dit...

no hi ha res com una careta de pena d'un gos! Sense paraules, aconseguirien qualsevol cosa. Més que una persona que t'ho demanés de mil maneres! I a sobre són tan feliços! n'hem d'aprendre molt, dels gossets!