19 de gener, 2009

Edgar Allan Poe

E.E.U.U. gener de 1809 - octubre de 1849


Des del meu mar també vull oferir el meu petit i humil homenatge a Edgar Allan Poe, que m'ha fet passar tan bones i terrorífiques estones en la meva adolescència. He de confessar que fa molts anys que no el llegeixo, que potser em convindria rellegir-lo. Potser ho faci. El conte que sempre més ha quedat a la meva memòria ha estat El gato negro. He trobat aquesta versió, traduïda per Borges i a ella us adreço. És massa llarg per reproduïr-lo aquí.


Gràcies, Sr. Poe.

M'he afegit a aquesta iniciativa a través del blog Hespèria.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Encara que no m'agradi molt el seu genere literari, rs'ha de reconeixer que es una figura.

Anònim ha dit...

gràcies per participar en l'homenatge!

Montse ha dit...

Si, Striper, cal reconèixer-li. Per mi no és el millor autor de la història, però reconec que em va fer passar molta por, i això té mèrit!

Montse ha dit...

De res, Jacme, hi ha suggerències molt bones, per aquest món dels blogs i les literàries sempre m'agraden, encara que no sempre puc "complir" amb tot!

Benvingut al meu blog!