17 de gener, 2009

RELATS CONJUNTS


RELATS CONJUNTS
L'Odalisca (Marià Fortuny)

Típic tòpic: els homes sempre penseu en el mateix
- I bé?
- I bé, què?
- Que què hem de fer!
- No t'entenc...
- Ets una escalfa-braguetes, nena! T'estires aquí, nua i et quedes mirant-me. Jo no sóc de pedra, eh?
- Els homes sempre esteu amb la mateixa història. És que no em puc estar despullada damunt del llit sense que això vulgui dir res més que "que tinc ganes d'estar-me estirada al llit despullada"?
- Hi ha moltes maneres d'insinuar-se, xata! i a més, aquest llit avui no l'has fet i...
-I per què hauria d'haver-lo fet? Que se t'ha acudit, a tu, fer-lo? eh? I doncs, per què l'hauria d'haver fet jo?
- Va, reina, no et facis la sueca, tenim temps... i a més, jo ni sé com posar-m'hi, a fer el llit
- Perquè ets uun refotut masclista.
- Au, va, vine aquí, que em poses a mil!
- Però si jo no m'insinuo! jo només m'he estirat a sobre el llit per descansar una mica abans de vestir-me per a aquesta ditxosa festa de disfresses. Per cert, aquesta disfressa et queda de conya!
- Vaja, gràcies. M'ha costat calerons, llogar-la. De què aniràs, tu, amb tant de secret? encara no m'ho has dit!
- Ah, no t'ho havia dit? doncs tinc la fulla de parra a l'armari, acabadeta de planxar. I una poma que he d'agafar de la fruitera. Voilà!
- No fotis que aniràs d'Eva! quines penques! I què esperes, escalfar a la penya?
- ho veeeus? ho veeeeeeeeeus? hahahahaha! si és que sou el colmo! Que no, home, que no, que vaig de Scarlett O'Hara! per cert, m'hauràs d'ajudar a posar-me el "corpinyo"...
- hmmmm... va, que vinc!
___________________________

No recordo com es feia per participar en el blog de Relats Conjunts, on ho he d'enviar? ÔÔ




14 comentaris:

Striper ha dit...

En que pensem els homes en el cap de setmana?

Montse ha dit...

En menjar i dormir!!!! Voilà!
ah! i en veure el futbol :D

és bromaaaaaaaaaaaaaa!

Deric ha dit...

és cert, sempre pensem en el mateix i no és, com dius, menjar, dormir i el futbol! ;-)

Eli ha dit...

Ja,ja,ja

Sempre tenen el mateix al cap...jijiji

T'apuntes aqui, i ja esta: http://relatsconjunts.blogspot.com/

Per cert, ja he tornat.... poc vent, i bon temps... dia de relax navegant!!! Una passada!!!

;-D

Rita ha dit...

Molt bo!! Aisss els tòpics... per què serà? ;-)

Anònim ha dit...

Fixa-t'hi! Al final eren els preparatius per anar disfressats... Molt bo!
M'encanta Scarlett O'Hara, no fa gaire dies vaig tornar a veure la peli.
Fins demà, maca!

Carme Rosanas ha dit...

Molt bo! Montse. M'ha fet molta gràcia!

iruNa ha dit...

Ostres, m'ha agradat moltíssim! Potser seran tòpics, però no estan gaire apartats de la realitat!
Una abraçada!

Anna ha dit...

Juraria que havia deixat un comentari...¿? En fi que m'ha agradat, m'has fet riure, i això dels tòpics, potser no ho son tant, no?

kweilan ha dit...

M'ha agradat mot. És divertit i m'ha fet riure.

assumpta ha dit...

Sempre és bo que ens quedi un somriure, i amb aquesta història ho has aconseguit. Felicitats!

Sergi ha dit...

M'ha agradat molt el relat, molt ben trobat. Ei, però un de ràpid podrien fer abans de la festa, no?

Anònim ha dit...

Molt divertit, encara que tot això són tòpics ben allunyats de la realitat :)

Barbollaire ha dit...

fatal! molt malament!!

Hauria d'anar de Perla de Labuan!!!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!

Boníssim, Montse, boníssim!

Una petonet dolç, nina!

:¬)*******