17 d’abril, 2006

oichsssssssss

Quina catàstrofe! El meu fill m'ha ensenyat un joc que no coneixia i ara ja som dos, els addictes :(

¡Que catástrofe!Mi hijo me ha enseñado un juego que no conocía y ahora ya somos dos, los adictos :(

Com que sóc molt dolenta, aquí va. El vull compartir amb vosaltres.
Como soy muy mala, aquí va, quiero compartirlo con vosotros.

4 comentaris:

bellosoli ha dit...

si, ja el conec aquest joc. La meva ex quan utilitzava el meu ordinador per (tèoricament) fer treballs es passava l'estona jugant a aquest joc i xafardejant en el meu correu i les meves converses msn. És un vici de joc!

Vico ha dit...

vicios y vicios...todos los días me encuentro con tentaciones nuevas jeje

saludos Araré!

Albert ha dit...

Bon dia i bona mona (de Pasqua eh!). Agraeixo que vulguis compartir el joc, però francament ja és prou addictiu això de la blogosfera, si em fico en jocs no sortiria de la pantalla
Un petonet des de l'Eixample

Montse ha dit...

Bellosoli, ayer agoté la hora que tenía para jugar (me bajé una versión en la que solamente podía jugar 60 minutos) creo que me lo acabaré comprando (ayyyyyyy)

Charruita, rebienvenida por estos lares. ¡Ay, las tentaciones!... hmmmm... yo soy de las que caigo en (casi) todas, pero ¿a que mola?
Te haré una aclaracion rspecto a la mona de la que habla Albert. Mona de Pascua = pastel con mucho chocolate.A veces le dan forma directamente de animal o de objeto - cualquier objeto- de chocolate. Se come, tradicionalmente, por lo menos en tierras catalanas, el domingo y/o el lunes de la Pascua de Resurrección.

Hola Albert! Que si és addictiu això de la blogosfera? no me'n parlis! Em sembla que jo "hi visc"... Jo no en menjo, de mona, no em surt a compte, m'agrada tantíssim la xocolata que si a casa hi entrés una mona no sortiria viva :)

Petonets/Besitos para los tres