30 d’abril, 2009

mentiders

Diu que congelaran els rebuts de la llum a aquelles famílies que compleixin unes quantes condicions que, segur que si ens posem a investigar, ben poca gent complirà. Jo em pregunto si, a partir del 2012 els cobraran de cop tot el que els hagin rebaixat mentrestant... són ben capaços!

Si ho fan de la mateixa manera que el govern de la Generalitat paga els ajuts als nois i noies que es volen emancipar de casa i que paguen un lloguer... anem ben frescos! i si ho fan de la mateixa manera que el govern central paga els ajuts a les persones amb dependència... ja ens podem fer retratar!

Senyors Polítics (no sé per què ho poso en majúscula) sisplau, deixin d'omplir-se la boca amb paraules grandiloqüents i amb promeses que SABEN del cert que mai compliran. Que no ens mamem el dit!!! (o si?)




7 comentaris:

Striper ha dit...

De segur que els unics que treuran profit no seran les families, .

Anònim ha dit...

SI XARRESIN VERITATS, QUI COI ELS VOTARIA?. LO QUE DIC ES PERILLOS I DEMAGOGIC, PERO ESTIC TAN FARTA.
JUGANT AMB BCN.

el paseante ha dit...

En aquest país de pandereta, els posts com el teu són inútils. I mira que em sap greu dir-ho, perquè tens tota la raó.

Montse ha dit...

Ja sé, Nadador, que sóc més burreta del que sembla (però insisteixo, insisteixo, insisteixo) recordes allò de la Gota malaya? (no li diguis a ningú, però jo sóc l "gota medalla")
;)

Montse ha dit...

Segur que no, Striper! podem pujar-hi de peus!

Montse ha dit...

Jugant, tens més raó que una santa! si diguéssin la veritat no hi hauria vots! si no hi hagués vots, no hi hauria democràcia, si no hi hagués democràcia... hi hauria... què? buf,buf,buf, quin cacau!

embroidered patches for sale ha dit...

Diu que congelaran els rebuts de la llum a aquelles famílies que compleixin unes quantes condicions que, segur que si ens posem a investigar, ben poca gent complirà. Jo em pregunto si, a partir del 2012 els cobraran de cop tot el que els hagin rebaixat mentrestant... són ben capaços!