09 de febrer, 2006

No tinc temps / No tengo tiempo

Se m'acumula la feina, sempre, sempre... com més d'hora em llevo, més tard surto de casa, ai! una va fent coses i coses i acaba arribant justíssima al lloc on ha d'arribar...
Cuanto más pronto me levanto, más tarde salgo de casa ¡ay! ¿A vosotros también os pasa? una va haciendo cosas y más cosas y acaba llegando justísima de tiempo al sitio donde tenía que llegar...


Avui me'n vaig a cantar, com tots els dijous. Em fa gràcia, em dóna la sensació que el dijous "és el dia que lliuro", com les minyones de fa molts anys... sigui com sigui, recordeu el paraigua.

Hoy me voy a cantar, como todos los jueves. Me hace gracia, me da la sensación de que los jueves "es el día que libro" como las criadas de antaño... sea como fuere, recordad el paraguas.


Oigo que U2 ha ganado un premio de esos Grammy ¿Ese no es uno de aquellos premios que una vez les dieron al grupo Milli vanilli (ocomosescriba) que jamás había cogido un micro? (bueno, si, el micro si lo cogían, pero no cantaban ellos) en fin... ¡Felicidades, Yutu! ¡Temblad, que igual algún día me llevo yo uno!

Sento que U2 han guanyat un premi Grammy d'aquests Aquest no és un d'aquells premis que una vegada els van donar al grup Milli-vanilli o com es digui, que mai havien agafat un micro? (bé, si, el micro si que l'agafaven, però no cantaven ells) en fi... Felicitats, Yu-tu! Tremoleu, que encara me n'emportaré jo un algun dia!
Bon dia i fins a la nit...
Buenos días y hasta la noche...

2 comentaris:

Trenzas ha dit...

A mí lo que me pasa es que cuanto menos trabajo tengo, menos hago :(
Debe ser cosa del tiempo, que es a quien le podemos echar la culpa de todo sin que proteste.
Que usted lo cante bien, señora, y diviértase tanto como pueda.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Canta Montse ,canta jo no tremolo pas ,

zzzuuuuuummm pase un momento
et deixo un peto al vol