17 de novembre, 2006

¡Dioses del Olimpo, hay que ir a Ikea!

Ay dioses del Olimpo! Que me cojan confesada porqueeee... me voy a Ikea! (arggggggggggggggg) si sobrevivo ya os contaré. Esto no tiene nada de poético, lo sé, pero mira, ¡es lo que hay! "Toca" y punto. Ya sé lo que me espera: La "Pre Navidad", las cancioncillas y el masoquismo de caminar a paso de museo entre chuminadas de aquellas que hay que comprar de vez en cuando.
Y no es que haya hecho ninguna promesa ni nada, eh? Sólo que se necesita algún mueblecillo por aquí, por allá y por acullá.
En otro orden de cosas (eso sólo me pasa a mi o es Murphy que me quiere mucho?) He perdido las alfombras. Sí, como lo leéis: se me han perdido las alfombras. No están en ningún sitio de la casa. Desaparecidas. Missing. Out. Off. ¡Cielo santo! Ya no saben qué inventar para ponerme nerviosa, oichsssssssssssss... (bueno, continuará, que ahí adonde voy hay que llegar pronto si no quieres morir en olor de multitides)
Déus de l'Olimp, que m'agafin confessada perquèee... me'n vaig a Ikea! (arggggggg) si sobrevisc ja us ho explicaré. Això no té res de poètic, ho sé, però mireu, és el que hi ha! "Toca" i punt. Ja sé que m'hi espera "El Pre Nadal", les cançonetes i el massoquisme de caminar a pas de museu, veient andròmines d'aquelles que de tant en tant s'han de comprar.
I no he fet cap promesa, ep! només necessitem algun moblet per aquí, algun altre per allà, (existeix, la paraula acullà, en català?) apa, desitgeu-me valor!
En un altre ordre de coses(això només em passa a mi, és Murphy que m'estima molt?) se m'han perdut les catifes de casa. Si, tal com ho llegiu: Perdudes, missing, off, out. Si és que ja no saben què inventar per posar-me nerviosa, oichsssssssss... però ja continuaré explicant-vos-ho ( visca els pronoms febles i la mare que els va...) que me n'he d'anar. Allà on vaig - qui més qui menys ja ho sap - o hi arribes d'hora o pots morir en olor de multituds (hala, tradueixo pel broc gros, algun lingüista amic ja em corregirà l'expressió, vale Pere, Júlia, Ramon...)?

28 comentaris:

Joana ha dit...

Aiinnxxx reina, doncs jo hi vaig anar la setmana passada i m'encanta!.
Això si, a l'ho de comprar el cap fret, sols perdo el cap amb les espelmes d'olor...
Has mirat a la tintoreria?.
Un petonet.

Barbollaire ha dit...

Ikea!!
Potser sent divendres, a "primera" hora... pots tornar a casa a l'hora de berenar...xDDDD!!

A veure: Acullá -> Allà, enllà.
La frase no t'ho sabria dir.

Frueix i remena a gust.

Petonets de disseny suec..(uf!, potser un xic freds??) :)

Sergio ha dit...

Que la fuerza esté contigo ;) Por cierto, como se pueden perder unas alfombras?? Si son grandes!!! A mi lo que me desaparecen son los calcetines, pero a unos ritmos insospechados, dónde se meterán los condenados...

Lúzbel Guerrero ha dit...

Le deseo suerte querida, verá como se vuelve a casa con unas cuantas cajas de donde sobrarán algunos tornillos y piezas (ya que no puede esconderlos debajo de la alfombra, póngalas en una bolsita de plástico en la trompa del elefante que está debajo del cuadro del payasito que llora).
¿y?, ¿para cuando la vueltita en el Queen Mary?

bellosoli ha dit...

em pregunto com es fa per perdre les catifes... paciència amb l'ikea!

Dan ha dit...

Has perdut les catifes? Pero.... pero...? No estaran a la bugaderia?
En fi, Que et sigui lleu l'IKEA. Aquelles aglomeracions, aquelles parelles, aquells nens aborrits i emprenyant per tot arreu. Buf!!!

Albert ha dit...

Et desitjo sort. Confesso que jo m'he fet la promesa de no anar mai a Ikea, clar que les meves promeses són per incumplir-les, però de moment Nestor no m'hi ha portat.
Encara recordo un article del Monzó que el mateix moble que pots veure al veí del costat després el pots veure a casa d'un amic de Bremen.

Trenzas ha dit...

Las alfombras están en la tintorería. Al menos es donde están las de mi madre, cuando dice que las ha perdido :DDD
Y de Ikea no te digo nada. Es como tú dices, cuando "toca" hay que ir.
¿Que serían unas Navidades sin Ikea? ¡Nada..!
Ea, que te sea leve y que no gastes todo el presupuesto de las Fiestas (si es posible)
Molts petonets

CEL ha dit...

Si sobrevives ya nos contaras, ahy tantas chorraditas que siempre caes en la tentación.
¿las alfombras?. si no estan en la tintoreria, serán unas que vi volando el otro día en el cielo de Barcelona, ¿alguna bruixa pot ser?.

Petonets.

Llanos ha dit...

Uff... Que no se nada, reina mora ;)

Un beso grande, amiga.

Montse ha dit...

Llanos, sobreviví y NO cayó NADA de Navidaaaaaaaaaad!!! petonets!

Montse ha dit...

Cel, caí en la tentación de comprarme cuatro mega cajas para meter cosas que no sé donde meter... y que como son "monas" (blancas) las puedo tener "tiradas" que aún hacen bonito, jejeje...
Quizá si que la de la alfombra voladora era yo en sueños, buf buf!

Montse ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...

Trenzas, mi mamá también las lleva a la tintorería. YO no. Yo soy masoquista y las lavo con la karcher (la misma con la que el capitán hace maravillas en su barco) luego las dejo secar al sol o a la sombra si son "delicadas" y finalmente las enrollo y las guardo, siempre en el mismo sitio, EXCEPTO este año, que no tengo ni repajolera idea de adonde las metí!
:(

Montse ha dit...

Albert, Monzó y tú tenéis toda la razón. Creo que el sofá de la casa de mis hijos está en todas las casas de los hijos de mis amigos (los que tienen hijos que tienen casa, claro), todos ellos mileuristas y tal... si es queeeeeeeee... què en farem, de la globalització? eh? eh?

Montse ha dit...

Dan: aquelles parelles felices d'anunci, aquells nens que marranejen perquè s'avorreixen com a ostres, aquelles iaies que no s'aguanten els pets però que van a "passar el dia" a Ikea perquè allò és una mena de parc temàtic! que bonic! si, oichssssssss...
Malgrat tot, hi ha lamparetes que estan força bé de preu, nòrdics que a Pilma et poden costar el triple, draps de cuina i estris que a Vinçon et poden extorsionar, etc,etc,etc

Petonets, Dan, ara feia dies que no venies per aquí :)**

Montse ha dit...

Bellosoli, sóc la persona més pacient del món (mentre em duri la paciència, és clar)... i si: les catifes les he perdut, snif snif i recontrasnif!!! petonet!

Montse ha dit...

Luzbel Guerrero, eso de mis alfombras tiene que ser cosa suya de usted, por narices! Que se me lleve el diablo! (oichs, pero cuidadín, que soy dulce y delicá) si me acuerdo de dónde las metí, ¡vive Dios! (y perdone usted esta última expresión)

Montse ha dit...

Sergio, la fuerza me ha acabado abandonando al cabo de hora y media de pulular, a medida que aquello se iba llenando y llenando y llenando
¡Qué bonito es ver esas riadas de geeeeeeente! pero qué bonitooooooooooo... así que al cabo de hora y media ¡nos hemos largado por piernas!

Montse ha dit...

Ja he triat i remenat, barbollaire, gràcies per la traducció!

Petonets mediterranis, que són així com més... càlids, aquí, allà i fins i tot acullà!

Montse ha dit...

Joana, m'he comprat una espelma d'or a la teva salut, és l'única concessió que he fet a la cosa del Nadal. ;)

Sé que en cauran més, però no avui.

Anònim ha dit...

¿Qué tendrá Ikea que a toas nos gusta tanto?
Ay, ay ay... el comunismo. Digo el consumismo...
Pero es verdad que el exceso de gente, agobia... qué horror.
Pero hija, esas batidorcitas que tienen para hacer batidos o sacar nata a la leche, son una monería.

Anònim ha dit...

ciertamente, las riadas de gente son inherentes a ikea. Que pena. Si no fuera por eso, incluso me gustaría.
pesto.nets

miquel ha dit...

I com és Ikea? Explica-m'ho, dóna'm detalls. O no, que encara em podries convèncer.
(que consti que a mi una vegada em van regalar una cosa d'Ikea i la faig servir... no, dos)

miquel ha dit...

I com és Ikea? Explica-m'ho, dóna'm detalls. O no, que encara em podries convèncer.
(que consti que a mi una vegada em van regalar una cosa d'Ikea i la faig servir... no, dos)

iruna ha dit...

debajo de mi casa han abierto la versión china de ikea, una macro tienda de Asia en la que hay de todo y más allá. ikea me queda lejos, pero a la versión china sí que pienso ir un día de estos... Ets la primera bloggera que vaig conèixer i m'has obert molts camins. gràcies!

Xurri ha dit...

Doncs a mi m'agrada l'Ikea. I quan se'm passa el trauma de les cues que haig de fer, de les aglomeracions de gent que no et deixa passejar i que et fa sentir com una anxova mòbil, de les coses que compro que després no tinc lloc per posar, de l'evidènica que cada cop que hi vaig compro quelcom i que al final, per barates que siguin les compres, sempre m'hi deixo una pasata, doncs hi torno.

MIB ha dit...

uhhhh Arare!!!! Ni me digas que aquí tengo a mi madre que quiere remodelar todo!! y tiene ganas de ir a IKEA!! o sea que me toca acompañarla!!!! Obvio que con paquetisho.. eh! Pero en fin... como estoy de baja intentaremos ir un día de semana y al mediodía... cosa de no encontrarnos más que con papá noel y dos renos tomando un descanso! Ya las estoy haciendo elegir desde internet y el catálogo.. así no se dispersan... Después te cuento qué tal sale todo!!

y... mientras tanto nos vamos preparando para las presentaciones y esas cosas....
;o)

Besos!!