27 de setembre, 2006

Divagació/Divagación

La ràdio xerra i xerra i jo no l'escolto. La sento, però no l'escolto. Fa dues hores que escric, ininterrompudament, veurem què salvaré de tot el que he escrit... em sembla que ja em mereixo un altre cafè i sortir a caminar - potser m'emporti la mare, avui, tot i que ella camina a pas de cargol i no ens entenem- estic cansada mentalment, no entenc res del que diuen a la ràdio, ni tertulians ni presentador (és perquè no els escolto). Canvio la cadena i em quedo amb una música suau - tinc por que em faci dormir- i si fes una partida al Bookworm? La faig. Aconsegueixo que no em matin fins que apareix la W cremada, poques paraules hi ha amb W i algunes ni tan sols les admet... deixo de jugar a les paraules. Visito un parell de blogs. No tinc ganes de llegir. Em fan mal els ulls.A liter-a-tres han repetit el mateix post 4 vegades, intento esborrar-ne tres i no em deixa entrar (merda) haig de parlar amb la Mati, segur que el de les pomes l'ha fet ella, ens confonen, mai no saben qui ha escrit què, és divertit - ara em sembla que la meva divagació ja és gairebé "serratiana", ell la convertiria en cançó. Miro per la finestra: aquest mar es mereix una visita, així que cal trucar la mare perquè a sota el xandall es posi el banyador. El meu armari continua - com cada temporada- ple de res per posar-me. És la meva frase preferida - parlant de draps- però la més certa. Cal comprar-se alguna cosa. O no. Total, després acabo anant amb els texans i la samarreta de sempre, no sé per què em fico amb els nois, que fan el mateix que jo, que es deixen la roba "bona" a l'armari i es posen les samarretes més velles que guarden del temps de l'insti... com jo (bé, les meves no són del temps del "meu" insti sinó del "seu" insti, no fotem) Plego. Vaig a buscar el cafè. Tradueixo abans o després del cafè?... va, espereu una mica, paciència. Prometo traudir abans de sortir.
Después del café...
La radio habla y habla y yo no la escucho. La oigo, pero no la escucho. Hace dos horas que escribo ininterrumpidamente, veremos lo que puedo salvar de lo escrito. Me parece que ya merezco otro café y salir a caminar - a lo mejor me llevo a mamá, hoy, aunque ella camina a paso de tortuga y no nos entendemos - estoy cansada mentalmente, no entiendo nada de lo que dicen en la radio, ni tertulianos ni presentador (es porque no los escucho). Cambio la cadena y me qudo con una música suave, a ver si me dormiré... ¿y si juego una partida de BOorkworm? La juego. Consigo que no me maten hasta que me sale la W quemada. Pocas palabras hay con w y algunas ni siquiera las admite. Dejo de jugar a las palabras. Visito un par de blogs pero no tengo ganas de leer, me duelen los ojos. En liter-a-tres han repetido 4 veces un post. Entro e intento borrar 3 pero no me deja. Tengo que hablar con Mati, estoy convencida de que lo ha escrito ella. Allí nunca saben quién escribe qué. Es divertido. Ahora pienso que mi divagación se está convirtiendo en "serratiana". Él habría compuesto una canción. Miro por la ventana. El mar de hoy se merece una visita. Llamo a mamá para que debajo del chandal se ponga un bañador. Mi armario, como cada temporada, está lleno de nada que ponerme. Esta es mi frase favorita - hablando de trapos- y la más cierta. Habrá que comprarse algo. O no, porque luego acabo pniéndome unos tejanos y una camiseta, la más vieja que tenga, que suele ser la m´s cómoda. No sé por qué me meto con los chicos, si hago lo mismo que ellos: se colocan lo más viejo que tienen, ropa del tiempo del "insti". Igual que yo. Bueno, yo me pongo la ropa del tiempo de "su" instituto, no de "mi" instituto! Y ahora ya si que paro. Ya me he tomado el café que anunciaba en catalán. Así que ya puedo irme tranquila.

8 comentaris:

bellosoli ha dit...

doncs aprofita el bon temps per passejar, descansar la vista i recarregar les piles!

Zifnab ha dit...

Se te intuye un momento complejo y sin embargo y paradojicamente estos retazos tuyos con un punto de cansancio y melancolía son excepcionales. Siento los malos tiempos como persona que no como lector. Porque no es lo mismo...

Un hechizo reconstituyente

Se feliz

miquel ha dit...

Més animada ja :-)

Montse ha dit...

Si, Pere, una mica més. Avui (demà-o-sigui-al-dia-següent) m'he quedat enganxada als llençols, aiii! Bon dia!

Zifnab, viniendo de ti, estas palabras son un honor para mi. Un beso matutino, Mago!

Bellosoli, ho vam fer (totes dues) i avui ja tot sembla a punt perquè em posi a treballar com una boja (bufffffff) ;)

jbauer, la llàstima és que des de casa no podria veure els peixets voladore, hehehe! sóc massa miop!
:O
Petonets!!!

@Igna-Nachodenoche ha dit...

El saberse cansada
presta dormida
el entresueño abierto
y como divagando.

Hay días que uno es felíz,
con la ropa vieja,
y los pensamientos
relajados.
Bs.

Mar ha dit...

Lentamente amaina y va bien divagar, como una marea...

Besos

Montse ha dit...

Efectivamente, Mar calíope, como una marea... divagando. UN beso!

Ignacio, que me escribas un poema es un acontecimiento. Muchas gracias. ¿Estás bien?

JBauer, la sortida del sol no la vaig veure perquè em vaig llevar lleugerament més tard, hehehe! però el mar estava bellíssim - com sempre- i la platja buida de gent. I això és el més fantàstic de tot!
Un petonet.

Xurri ha dit...

Me encantqa la frase que inmediatamente adopto: mi armario está lleno de nada que ponerme.

Yo también paso media vida (o un poco menos de media, la que no trabajo) en tejanos y camiseta de rayas. Siempre la misma, que es todavía no del insti, pero sí de la facultad, y me encaaantaaa... ninguna otra puede reemplazarla.