25 de gener, 2006

Uf...acoso escolar

Continuen parlant d'assatjament escolar. És veritat que aquest tema és dur. Jo, fa tres o quatre anys, vaig haver d'acompanyar el meu fill petit a l'institut un dia a la setmana durant tot el curs - ell normalment anava caminant amb un grup d'amics- perquè aquell dia a la setmana els companys amb els que anava normalment, tenien un crèdit diferent i havia d'anar sol.


Se continúa hablando de acoso escolar. Es cierto que este tema es duro. Hace tres o cuatro años, yo misma tuve que acompañar a mi hijo pequeño al instituto un día a la semana durante todo el curso - él normalmente iba andando con un grupo de amigos- porque aquél día concreto a la semana los compañeros tenían un crédito diferente y le tocaba ir solo.

En el camí es trobava una colla de nois que li barraven el pas, l'insultaven i li ensenyaven navalles que, afortunadament, no van fer servir mai. Vaig denunciar el cas a direcció i em van dir que ells no hi podien fer res... ningú no hi podia fer res... ningú no hi podia fer res??????????? Per sort, escoles i instituts ja comencen a estar mentalitzats. Ja era hora!


En el camino se encontraba un grupo de chicos que le cerraban el paso, lo insultaban y le enseñaban navajas que, afortunadamente, nunca utilizaron. Denuncié el caso a dirección y me dijeron que ellos no podían hacer nada... nadie podia hacer nada... ¿Nadie podía hacer nada???????????? Por suerte, escuelas e institutos empiezan ya a esatr mentalizados. ¡Ya era hora!

1 comentari:

Vico ha dit...

Arare, pasa por mi blog que acabo de dejarte una tarea. Y espero la cumplas!!