31 de gener, 2006

Proves musicals/Pruebas musicales

Ya sabéis que no puedo vivir sin música... ni sin mar. Si quereis escuchar esta canción, primero tendreis que darle a "esc", de este modo parará la música actual de esta página "Lacrimosa". O, si queréis, podéis terminar de escucharla y cuando termine, le dais al play. Esta pieza de la Vanoni, Moraes y Toquinho es una de las más tiernas que conozco. La acción sucede en el tiempo que dura un semáforo en rojo, no hay nada menos romántico ni más tierno... (creo que estoy vacunada contra la ñoñez, pero la ternura me puede) ¡que la disfrutéis!



¡Pronto Ignacio me explicará cómo hacer para que no salgan "cosas" ni "propagandas" y será mucho más guay, pero de momento es lo que hay, para ser una prueba no está tan mal, ¿a que no?


Ja sabeu que no puc viure sense música... ni sense mar. Si voleu escoltar aquesta cançó, primer haureu de clicar "esc" perquè pari la música que ara tinc en aquesta pàgina "Lacrimosa". O, si voleu, podeu deixar que acabi. Per sentir la que he posat ara, només heu de clicar el play. Aquesta peça d'ornella Vanoni, Vinicious de Moraes i Toquinho és una de les cançons més tendres que he sentit mai. L'acció succeeix davant un semàfor en vermell, no pot ser menys romàntic, però no pot ser més tendre... gaudiu-la!
Aviat l'Ignacio m'explicarà com fer-ho perquè no surti propaganda ni coses estranyes i serà molt més guai, de moment... per ser una prova, no ha sortit malament del tot, eh?

1 comentari:

@Igna-Nachodenoche ha dit...

Y la réplica de Maria Bethania??
En la Fusa...
Preciosa la canción.