23 de gener, 2006

Ja està-tot, l'Esta-tut? / y traducción

Em desperto amb paraules d'un dels nostres dirigents polítics i no em sembla gens malament el que diu. Després n'entrevisten un altre i tampoc em sembla tan malament el que diu.
Més tard - ara mateix- n'entrevisten un altre. L'estic sentint i em torno a recordar de tantes i tantes vegades com ens venen la moto des d'un costat i des de l'altre. Per als uns, la moto és una preciositat. Per als altres, la moto és un desastre.
Els que estem al mig i no hi entenem, ens adonem que - per burros que siguem- el que volen, en definitiva, és vendre'ns la moto. Si volíem la moto, ens diguin el que ens diguin, ens la comprarem, passant de les paraules dels uns i dels altres. Els que no voliem la moto, no ens la comprarem, passant de les paraules dels uns i dels altres.
per tant, senyors polítics, "Senyors dirigents del país" Per què gasten tanta saliva i tantes energies?...
Jo faré - amb la meva burresa al damunt- allò que em passi pel nas, així que no es cansin!!! Relaxin-se, homes de déu!

Vale, ya os lo traduzco:
Decía que me he despertado con las palabras de uno de los dirigentes políticos y no me ha parecido nada mal lo que ha dicho.Al cabo de un rato han entrevistado a otro dirigente político que también me ha convencido, aunque lo que decía era un poco diferente de lo que decía el primero. Pero mal del todo no estaba.
Ahora mismo - antes de poner la sección de anuncios- estaban entrevistando a otro político, de otro partido. Lo que ha dicho tampoco estaba mal. Escuchando a los políticos me doy cuenta - una vez más- de que lo que quieren es vendernos la moto.
Para unos, la moto es una preciosidad. Para otros, la moto es un desastre. Pero los que no sabemos nada, los que estamos en medio del pollo, por burros que seamos, lo que vemos es que nos quieren vender la moto.
Veamos: si queríamos la moto, la compraremos digan lo que digan, porque no hace falta que nos convenzan. Si no queríamos la moto, no la compraremos, digan lo que digan, no hace falta que nos convenzan.
Por lo tanto, "Señores dirigentes políticos"...
¿Por qué gastan tanta saliva y tantas energías en venderme una moto?
Yo - con mi burrez a cuestas- decidiré lo que me pase por los mismísimos (si los tuviera) digan lo que digan...así que no se cansen, por favor, no se cansen!
Relájense, hombres de dios!
Oichs... me voy a tomar un café, creo que ya lo necesito de nuevo.
BON DIA
BUENOS DÍAS

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jejeje et posen com una moto !! grrrr
ei com va el "canto" , segueixes amb repertori Bacharach ? ho dic per la canço .
ptons