08 d’agost, 2013

"yo no sé nada, oiga, hable con mi jefe"

Abans d'ahir ens van posar unes tanques i uns cartells - que nosaltres pensàvem que eren de l'Ajuntament, però que ara tenim seriosos dubtes- al costat de casa, per emportar-se (i ja era hora!) uns arbres que havien caigut ara deu fer dos anys, amb l'última nevada (si, suposo que fa uns dos anys)... per evitar el perill que caiguessin a unes cases que hi ha més avall. Sort que només han tardat dos anys...

Ahir van arribar amb el camió-grua i unes serres mode Freddy Krugger (una poooooor!) i es van posar mans a l'obra. Tot el dia van estar tallant i transportant troncs del bosc al costat de casa. Taaaaantes branques i troncs hi havia, que, a les 6 de la tarda - que van plegar- en van deixar una bona pila en un costadet.

Tot bé, llevat que el costadet té una escala que va a parar a un dels apartaments de l'edifici on vivim. Això vol dir, que és l'entrada de la casa, perquè - que jo sàpiga- les persones encara no poden volar. I que tooooota l'escala va quedar plena de troncs. Dels dos apartaments, un és nostre, el fan servir els nostres fills quan vénen, però l'altre està llogat a una noia que, per sort, és triatleta. Dic per sort, perquè ahir devia haver de fer -a més del que ja fa a les triatlons- salts d'obstacles, per poder entrar a casa seva. Sort que no hi ha una àvia de 80 anys.

Aquest matí, quan he tret la Taca, indignada per la situació, he anat a parlar amb els místers, que havien tornat a començar la tasca de neteja -d'arbres- caiguts-fa-dos-anys. Com que havia sentit les notícies feia cinc minuts, anava calenta (però calenta de ja m'enteneu... fim's i companyia, no pas calenta d'altres coses, ep!) i, ho reconec, amb una mica de mala bava, li he dit al Freddy Krugger que com era que ahir a la tarda ens van deixar l'entrada tapada per una pila de troncs que no els podia aixecar ni un basc dels grossos i cepats!...

Resposta: - Señora, hable usted con quien tiene que hablar, que yo no sé nada.

Li he dit que allò era d'incompetents i que per molt que digués el "kefe", ja es veia que no es podia deixar la merda (no he fet servir la paraula merda) tapant una escala de veïns. M'he posat "gallita".

Més "gallito" encara, el paio m'ha ensenyat la serra mecànica (engegada!) i m'ha reiterat que el que havia de fer jo era parlar amb el seu jefe.

He callat per la serra!!!!!

Continuen tallant troncs i l'escala continua tapada... el capità els ho ha dit molt més educadament que jo, però em temo que avui tornarem a tenir l'escala tapada... nens, no vingueu, avui, a dormir! i, si veniu, porteu-vos material d'escalada!

Colla d'incompetents, marededeusenyor!

Els Ajuntaments poden llogar (o subrogar o com es digui) empreses d'incompetents? Quant deuen pagar, per hora? (potser va per aquí, la cosa)

6 comentaris:

Elfreelang ha dit...

tens tota la raó d'estar emprenyada....no és cap solució però jo trucaria directament a l'ajuntament o escriuria una carta al diari..no sé o quan no mirin li dius a la Taca discretament que faci les seves necessitats damunt la serra ( apagada és clar) ja sé que és pixar fora de test ...però quan es posen així de rucs...
té sort de ser triatleta la veïna....

Josep ha dit...

Montse, no se si jo hagués tingut tanta paciència. Només hagués fet dues coses després de preguntar el perquè de tant inutil: Fer fotos davant d'ells i telefonar a la televisió. I un Bon dia!, només això. Suposo que els "troncs recent caiguts després de la nevada" ja estarien fora.

Josep ha dit...

Des de que t'he posat la meva contestació no deixo de pensar en el teu tema. T’explicaré una anècdota si m'ho permets.
Jo abans feia uns programes de ràdio aquí al poble. Un dia a la sortida vaig veure que pintaven en el carrer (aquestes línies blanques) el "Pintor" estava pintant un cediu el pas. I jo vaig dir: "Escolti senyor, s'ha adonat que està pintant un cediu el pas hi ha la vorera tenim un senyal de Stop?
Señor. A mi me pagan por pintar!
Chavela, sis us plau, fes fotos, telefona a Regió 7 i tornem a l'emissora. Tot el poble ha de venir a veure això.
Ahora mismo voy a por el jefe y esto se arregla enseguida, no hace falta que haga nada.
T’ho prometo! Quin fart de riure!

KRT ha dit...

Segurament tens raó que es tracta d'operaris mal pagats i amb contractes-brossa. Passa sovint, també, en el sector de serveis: personal que tracta malament i amb desgana o menyspreu l'usuari, directe o indirecte, del seu treball. També hi ha gent molt amable i atenta; és qüestió d'actituds. Però sorprèn que, en un estat amb 6 milions d'aturats, qui té la sort de tenir una feina (la que sigui) tingui actituds així.

Joana ha dit...

Dona... parla amb el jefe i li parles així, ben calenta! :)
Ara seriosament... encara que cobrin poc, costa menys fer les coses ben fetes.

el paseante ha dit...

Amb una mica de sort, us vindran a treure els troncos d'aquí a un parell d'anys. Santa paciència...