24 de març, 2010

La primavera havia arribat, només que ho va dissimular una mica...

11 comentaris:

Elena Casero ha dit...

reina moraaaaaaa...

Com estàs? Encara vius?

quina paraula més rara

Magda ha dit...

Si la novel·la creix igual de bé que les teves plante ... Segur que sí!

Isabel Barriel ha dit...

Ja veiem que estàs molt ocupada, molt ocupada...
Sort i salud (o viceversa?)
ibm

fanal blau ha dit...

El ficus benjamina està eixerit, l'orquídia també, l'spatafilium fa goig...i ara no hi ha manera humana que em vingui al cap el nom de la planta en flor (però la tinc a la punta de la llenga...palabrita;)).
I amb el quadre, que imagino que és del teu estimat Miquel, queda un raconet ben primaveral! :)
Com va la novel·la?

Petonet!

Montse ha dit...

eLENA, SOBREVISC, QUE JA ÉS MOLT ;)

ui, perdona, no volia cridar!

i tu?

Montse ha dit...

Magda, la novel·la, anar fent... a poc a poc.

La vida és dura, però si ens queiéssim seríem uns desagraïts!

a veure si em passejo pels meus/vostres blogs estimats, que fa dies que no ho he pogut fer.

Una abraçada!

Montse ha dit...

IBM, jo em queixava que no em deixaven en Martí (era molt petitet, encara) i ara fa un temps que el tinc bastant! (la qual cosa em fa tantíssima il·lusió que passo del blog, de l'ordinador i de tot... per estar amb ell) i a part, és clar, el dia a dia...

Montse ha dit...

fanal blau, quedes contractada com a jardinera!

En castellà es diu Azalea. No tinc ni idea de com es diu en català, també ho podria buscar, però és que ara em fa mandretaaaaaaaaa

un petonet!

rhanya2 ha dit...

Estàs escrivint una novel·laaaa???
:)

Montse ha dit...

aix, Fanal, me n'oblidava: el quadre és d'en Miquel, si, és un "paper" (oli sobre paper) regal d'alguns Reis... una passada, una passada...

passa per Pergamon 4, al carrer Petritxol (suposo que l'exposició encara hi serà un parell o tres de setmanes més...)

Montse ha dit...

Violette, només ho intento :D