10 de setembre, 2009

Ja sóc aquí

imatge trobada a internet

... i encara no estic ubicada del tot, igual que la Taca, que no sap si ha de menjar del seu plat o del del Xat, que ja ha vingut a viure una miqueta a dalt amb nosaltres i tota la resta del dia, a baix amb en Gerard i la Mar, que se'n cuiden tot l'estiu.
Igual que el meu cotxe, que quan m'ha vist m'ha posat mala cara i ha decidit que el porti al taller - encara no sé de què està malalt - en càstig just per haver-lo deixat més de dos mesos al garatge... o sigui que ara he d'anar a peu amunt i avall, la qual cosa m'anirà molt bé per aquells dos quilets de més amb els què he tornat a casa - els francesos mengen massa formatge i jo m'he habituat massa aviat a menjar com ells, és clar, els mitxelins en diuen bé i la bàscula tanca els ulls per no veure la que li espera -

Decididament, ser fora tant de temps seguit està molt bé per aprendre coses noves, però et fa deixar enrere les coses de sempre, que s'han de retrobar a poc a poc, sota pena d'agafar un empatx "d'aquí t'espero".

Així doncs, a poc a poc i bona lletra i anar-hi anant. Me'n vaig a plaça i a donar-me un bany. Vols venir?

p.d.- encara no sé què passarà amb el pobre cedé nou... hem de pensar si volem salvar l'ordinador o el disc dur amb tot el que conté... a no ser que es puguin salvar les dues coses. Els déus diran.

18 comentaris:

fanal blau ha dit...

Tornar d'un exili voluntari sempre és més fàcil...tot i així costa, eh?

Doncs això, a poc a poc i anar-hi anat...que todo se andará!

Benvinguda!
Un petonet!

poesiaula ha dit...

benvinguda!!!

jaka ha dit...

Benvinguda !!!

Petonets,

pere ha dit...

Benviguda a casa i a la readaptació!
Una abraçada

Glòria ha dit...

A poc a poc, ja ens anem retrobant tots, benvinguda!

Clidice ha dit...

Bentornada! :)

Striper ha dit...

Donem gracioes a Neptu que has tornat sana i estalvia,.BENTORNADA.

Montse/Arare ha dit...

Fanal blau, costa i no costa, no sé... al final tornar a casa sempre és un gust!
un petonet de benvinguda!

Montse/Arare ha dit...

Gràcies, Poesiaula, em sembla que m'he de posar al dia... ja saps que sempre dic que tens un poema per cada dia i un dia per cada poema (o és al revés?) petonets

Montse/Arare ha dit...

Ei, jaka! abraçadaaaaa!

Montse/Arare ha dit...

Una altra per tu, Pere, a veure si ens veiem aviat!

Montse/Arare ha dit...

Cert, Glòria, l'estiu s'anirà allunyant a poc a poc! muamms

Montse/Arare ha dit...

Clidice, he de fer un esforç i posar-me al dia de tots vosaltres (amén)
;)

petonet!

Montse/Arare ha dit...

Quin deu ser, el déu de les aigües dels canals, Striper? t'asseguro que no ho sé! jejeje... un petonet!

el paseante ha dit...

I per a què vol un cotxe una dona d'aigua? Bentornada a Blogville.

Montse/Arare ha dit...

Paseante, el camí fa pujada (molta pujada) i me'n vaig a peu.

Aquí estem, altra vegada, ja ho veus... un petonet!

F.Puigcarbó ha dit...

tot plegat vareu sortir a donar un tomb i s'os va allargar una mica. oi? - Ben tornada

pepi ha dit...

Benvinguda guapa!