28 de febrer, 2009

No ploris

7 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ha estat la meva primera música del dia. Bon cap de setmana! Gràcies!

Striper ha dit...

Gens malamet per escoltar amb el cafe.

jaka ha dit...

Petonets,

Anònim ha dit...

montse...

si dius "no ploris" i plorem, què? (com diries tu, eh? eh? eh?)

una abraçada xopeta, dona-escoltadora

rhanya2 ha dit...

Jo ploro, tu plores, ella no plora, nosaltres plorem, vosaltres ploreu, a elles no les deixen plorar.
Un petó, bonica!

Deric ha dit...

no sé si és la millor cançó per acabar un dissabte però m'agrada molt

Violeta ha dit...

A la meva època de rastawoman la vaig escoltar i escoltar i escoltar i ballar i ballar i ballar. A l'època que vaig tenir en "Bob" penjat a la paret de l'habitació i que jo era lliure i feliç i despreocupada... Quins temps!