07 de febrer, 2008

Premi blogaire

Barbollaire m'ha atorgat aquest premi blogaire que s'ha inventat l'Eseya.
Gràcies, company!


Les regles del premi són les següents:
-Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
-Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
-Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
-Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico per tal que tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
-Exhibir aquestes regles.
Els cinc blocaires als quals atorgo el premi són els següents, amb l'afegiment d'un sisè blogaire que em ve de gust.
Mar, poeta
Mar, artista de la fotografia
Manel, que juga amb les paraules
Deric, que Salt-a al món
Escriptorum 54, que ara mateix descansa, però que hi tornarà ben aviat.
Frac, perquè juga a fer, de la ciència, poesia.

10 comentaris:

mar ha dit...

upppsss.... ara m'he quedat sense paraules...
gràcies, de tot cor

un petó

ps- després el passo a recollir perquè ara ja faig tard

Anònim ha dit...

Quan me'l dones?

Vaig a fer lloc al bloc. Per cert, t'adones que de més jovenets anavem al cine d'Art i Essaig i ara fem blocs d'Art i escaig?

Montse ha dit...

molt bé, mar-poeta, quan vulguis!

Montse ha dit...

Manel, quan vulguis te'l dono. Tu també hi anaves, als cines d'art i escaig? mira que ens havíem empassat cada rollo amb el cuento de l'art i assaig! també n'hi havia d'interessants, ep!

Mar ha dit...

Quina sorpresa!! Vols dir que m'ho mereixo? Hi corren molts artistes pels blogs!!
Em fa una mica de vergonya, que jo soc una pobra principiant, i també molta il·lusió!

I ara què he de fer? Posar-lo al blog i seguir la cadena? Oi oi oi oii que bonic hi quedarà!!

:P

Gràcieees!


Molts petons!!

Mar ha dit...

uix!! a: "Em fa una mica de vergonya, que jo soc una pobra principiant, i també molta il·lusió!"

se m'han barrejat les frases, no sé que coi he fotut!

:S

fractal ha dit...

Ep! Gràcies, colegui.

Saps què m'ha agradat especialment? La descripcio que fas: jugar. És exactament això, perque jo m'acosto amb molta cura a la poesia.
No sé si podré correspondre al meme, perque estic en "off". Però agraeixo la menció i me l'emporto a Frac.

Un petó

(Potser, per descansar-te del món, podríes re-llegir un llibre que t'agradi molt.
O no fer res, directament, que és una de les millors cures a que podem aspirar)

Montse ha dit...

mar, res de vergonya. D'acord que estàs començant, però quan et veig amb la camera a punt per fotografiar tot allò que et crida l'atenció penso que segur que has trobat la teva vocació. Ah, barreja de frases, de vegades passa, que els dits ens van més ràpids que el pensament, hehehe... fins demà (o no?)

Montse ha dit...

Frac, el teu és un joc poètic, en qualsevol cas i és per això que m'agrada tant. No passa res, si no li adjudiques a ningú. Que quedi a les prestatgeries de Frac. Segur que hi fa bonic!

Quant a descansar de món... de vegades penso que tinc moltes ganes de dormir... si, llegiré la novel·la de l'Elèna i per part meva continuo escrivint, ja saps. A dies n'estic contenta, a dies m'odio a mi mateixa per avançar tan poc, però és el que hi ha!

Un petó una mica emboirat, com el meu cap :)

el paseante ha dit...

Moltes felicitats Arare. I el discurs d'agraïment?