13 de novembre, 2007

Col·laborant amb el 30è joc literari

Col·laborant amb el 30è joc literari

Ja fa 30 setmanes que el bloc Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com) proposa jocs literaris cada dimecres, amb regals mensuals inclosos que sorteja entre tots els participants, i per a celebrar-ho ha organitzat un joc especial amb la col·laboració d'una bona colla de blocs.
L'objecte d'aquest 30è joc literari consisteix en trobar diversos fragments del llibre Cròniques de la veritat oculta, de Pere Calders, repartits per tots els blocs col·laboradors. El text que li correspon en aquest bloc és el següent:

"La meva mare deia "fer el senyor" amb cert to burleta que volia donar a entendre clarament que aquesta mena d’ctuació és, a més de fraudulenta, a l’abast de qualsevol."


Si voleu participar, trobareu les instruccions a Tens un racó dalt del món, a partir del 14 de novembre al matí, al post del seu bloc titulat 30è joc literari.

3 comentaris:

Deric ha dit...

m'agradaria hever-hi col·laborat, però no tinc temps, un altre deure em reclama!

Júlia ha dit...

Hola, Arare, veig que també estàs en el 'fregao', no sé si et passa però avui no puc penjar els comentaris a vegades, em dóna error. Provo amb el teu blog, a veure. Per cert, fins al vespre, ep.

Mormo ha dit...

Me sonroja tener que confesar que no he leído ése libro, así que no puedo participar, pues no tengo ni idea de cual es el fragmento falso o el verdadero... mecachis... a ver si en otra ocasión...