11 de novembre, 2018

Ostres, ostres, ostres

No sé per quina raó, encara tinc un correu electrònic que no faig servir mai (un telefonica.net). Doncs avui, com qui no vol la cosa, he rebut al correu de gmail, un correu de telefonica.net (crec que mai els vaig acabar de desconnectar, al decidir utilitzar "Mail", que és una espècie d'"Outlook", però de Mac,  malgrat que sé que es pot fer)...

Sigui com sigui, ja no rebo gairebé res "allà". Però avui he tingut una sorpresa (desagradable)

Obro un correu d'algú que no sabia qui era, i que he decidit obrir per donar-me de baixa (allò de si us plau, no em torneu a enviar correus com aquest, que jo no he demanat mai de rebre)... i què em trobo? Doncs que em deien que si volia fer-me sòcia, donar calés, col·laborar, donar suport, a...................................................................... Falange española!!!!!

Toca't els nassos!

El primer gest hauria estat engegar el correu a la paperera sense més, però l'he contingut.

El segon gest, després de pensar-m'ho un moment, ha estat respondre (no era pas un noreply) que, si us plau, no em tornessin a enviar MAI MÉS propaganda de cap tipus.

Suposo que no ho veurà ningú, però jo m'he quedat més a gust que si, senzillament, hagués enviat el missatge a la paperera.

I parlant d'aquest tema... o de temes així, quan he vist, avui, un bocí dels actes que s'han fet en commemoració (crec que de l'acabament de la primera guerra mundial). Ha sonat un momentet del Bolero de Ravel i he vist tot de gent a la cerimònia. Anaven parlant i jo anava veient gent i polítics, i crec (dic crec, perquè no escoltava del tot), que parlava Macron, en un discurs d'aquests que fan. I li he comentat al Capità que no sé per quina raó, en aquest acte que estaven donant per la tele, em podria haver emocionat i tot, però que quan fan actes al país veí, no sóc capaç d'emocionar-me ni un instant, i només em ve ràbia...

Per què deu ser?

I ara digueu-me supremacista, si voleu, que és el que deuran sentir, entre d'altres "coses boniques", aquells que, d'aquí a una estona, vegin l'entrevista de la Inés.

Jo, com que no la suporto (supramasista, ca vius a Matrix, ca només penses an al prusés, al 3 par sen, i etc...) veuré algun capítol de "Mr. Robot", que està força bé.

Apa, que tingueu una bona nit!

8 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Ni Macron ni Inés.

Montse ha dit...

Ni l'un ni l'altre. Mr. Robot és una passada! ;)

M. Roser ha dit...

Sempre trobes alguna alternativa en algun canal, a totes aquestes coses que regiren una mica l'estomac...Mira que això del correu!!!
Petonets.

Sergi ha dit...

Mira, jo vaig mirar una pel·li d'animació japonesa durant l'entrevista, i tan a gust! Tens uns amics molt 'rarus' que t'escriuen mails, eh...

Pons ha dit...

O sigui que t'escrius mails amb la Falange, caram, caram...

Montse ha dit...

Ai, Pons, per FAVORTTTT! quin ensurt vaig tenir ! Les reminiscències del meu passat no són aquestes, ehhh? (Que una siempre ha sido de la sebolla)

Montse ha dit...

Xexu, auests no són amics meus, buf,buf,buf! no ho heu rebut, vosaltres? Ai mare, que em deuen tenir fitxada i em deuen voler "adoctrinar"!!!

Montse ha dit...

M.Roser, sempre tenim alternatives, per sort! :)