01 de febrer, 2014

Dubtes més que raonables

Una pregunteta de no res: si me'n vaig a qualsevol lloc de la resta de la península i vull escolaritzar els meus fills en català, obligaran a què tots els altres alumnes de l'aula del meu fill siguin escolaritzats en català? (en un tant per cent de les assignatures, tampoc no demanem tant)...

Ah, què? que no tenim dret, nosaltres?

Ni els valencians a València? ah, tampoc?

Ni els mallorquins, menorquins, eivissencs... ah, que tampoc?

ostres... no m'ho hauria imaginat mai!

Com era, allò? De fora vingueren i de casa ens tragueren? Anava així?

Deixarem que ens continuïn trepitjant?

 

De veritat, un govern amb majoria absoluta es pot passar pel folre tot el que li doni la gana? Ho tenim clar, això? Això és una democràcia? Segur?

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ostres, tu!!!

I aqui no els votem, a sobre!!

Les majories només valen quan són les seves... Democràcia???? Nusepas...

M. Roser ha dit...

Jo diria que és una democràcia mal entesa, i "a las leyes me remito"...
Bon diumenge.