10 de gener, 2012

taxes, llenguatges i embolica que fa fort

per què tant de rebombori amb la taxa turística?
quan nosaltres anem "allà" paguem bitllo bitllo i callem! I no pas poc, en segons quins llocs!  i si no, no hi anem.
per què jo, amb els meus impostos, m'he de fer  càrrec de la merda que deixen els turistes que em visiten?


al·lucino amb el "M'agrada" del feisbuc.
sense anar més lluny, l'altre dia vaig posar un "En què estàs pensant"? dient que estava trista i a un munt de gent "li agrada"!

deumeu... què és, el que els agrada? que estigui trista? que hagi escrit que estic trista? volen dir que m'acompanyen en la meva tristor?

suposo que és això darrer.

però, mireu-vos-ho pel cantó "literal" de l'assumpte.

tant que hem evolucionat amb tot i que només puguem dir "m'agrda" o "no m'agrada"

trist... oi?

m'anava a embolicar amb altres temes però passo... no val la pena, així que la tercera part del títol de l'apunt no serveix per res...


com tantes coses!



en fi...
...per cert, totes les imatges són tretes de la xarxa.

9 comentaris:

Clidice ha dit...

ja tens raó, ja, embolica que fa fort. Jo tampoc vull pagar per la merda que deixen els turistes, i tampoc entenc perquè no hi ha un "no m'agrada". Però ves, són aquelles coses del nostre món. Una abraçada wapa :)

El porquet ha dit...

És espectacular que el sector turístic posi el crit al cel per aquesta taxa. Les taxes que ens cobren a nosaltres quan anem pel món i ni ens n'adonem. Però clar, nosaltres som tan bons que hem de defensar els turistes contra la injustícia de pagar un parell d'euros al dia...

Ah, escolta, però la canya que es beuen a les Rambles posa-la a 10 euros, que si cola, cola...

Realment vivim en un món trist i on tothom mira pel seu interès personal.

No m'agrada ;p

Francesc Puigcarbó ha dit...

es paga a molts llocs,a l'Havana a l'aeroport José Martí vàrem pagar 30 euros per entrar i 30 per sortir. Ah! i aqui aquests que es queixen, desprès els claven el que els claven per una coca cola o una cervessa (la tira) i d'aixó no en diuen res aquests "empresaris" del sector turístic

Júlia ha dit...

Jo tampoc no entenc tanta protesta, a París es paga, a Florència vaig estrenar taxa i com a excusa ens van dir que a París també ho feien, ara resulta que ho fan a un munt de llocs, ja que ens hem venut la ciutat al turisme massiu al menys que 'apuginin'.

I sinó, de vacances al poble dels iaios.

Tothom es queixa, no entenc com ens agrada tant plorar, la veritat.

Unknown ha dit...

jo no se si això de la taxa serà bo o serà dolent, el que opino és que en aquest cas, sent un tema ''de luxe'' perquè unes vacances ho són, no ve de pagar un euro més si amb això s'ajuda i mira, si algú no ve per aquest petit increment... doncs que no vingui tu. I això dels ''magrada'' de vegades si que és una mica surrealista jejeje però ve, sempre tens l'opció de poder posar un comentari si et vols extende més, no? :)
per cert! em presento, sóc la Laia! per si t'interesa, aqui et deixo la pàgina on pots veure els meus treballs, espero que t'agradi! www.espurnescomplements.com
fins la propera!

el paseante ha dit...

Completament d'acord amb això de la taxa turística (estic per aplicar-la en el meu blog).

I el tema del feisbuc... Hem arribat a uns nivells d'interacció amb les nostres xarxes socials que no tenim més temps que per clicar "m'agrada" o "no m'agrada". Jo els blogs procuro cuidar-los molt, i llegir i comentar amb cura cada text. El feisbuc el tinc més per seguir la gent que no trobo a Blogville. Als que teniu blog actiu, allí no us faig massa cas perquè ja us llegeixo per aquí (que és on prefereixo trobar-vos, francament).

miquel ha dit...

Jo el que no entenc és que la protesta s'origini per una quantitat rídícula; a més, simplement s'apuja el preu i no s'especifica per què. Definitivament, no sé de què va la cosa.

Joana ha dit...

D'acord, en part...
Jo, que quan m'ho puc permetre m'escapo a Ribes de Fresser, també he de pagar la taxa?, diuen que sí i això, no em sembla gens bé.

Anònim ha dit...

Aquest estiu ho vaig "patir" a Itàlia, només per deixar l'autocar als afores de la ciutat, ja s'havia de pagar taxa; vaig pensar el mateix que tu, i per què no fem el mateix nosaltres? Ens forraríem!
M'agrada el post :-)
Juguem a avions?