02 de gener, 2012

Propòsits


No emprenyar-me quan sento parlar polítics.

Deixar que els esdeveniments  llisquin suaument per la meva vida sense immutar-me (gaire)

Continuar escrivint encara que per publicar alguna cosa passin dos anys. Fins i tot encara que no se'n publiqui mai cap.

Seguir amb el blog, en plena era de trendingtopics, als quals mai no he entrat.

Continuar tenint un telèfon mòbil que només serveix per trucar, ser trucada, fer sms's i rebre'n i - com a molt- fer alguna mala foto.

Deixar de tenyir-me els cabells  (és que això, per mi, és tan difícil que crec que no ho arribaré a aconseguir fins que sigui al calaix; al cap i a la fi ara ja em tenyeixo gairebé de blanc... que ja lliga i a més a més, mola!)

Tornar-me a matricular a italià, perquè estic disfrutant molt i fins i tot n'estic gaudint!

Tornar a matricular-me a tai xi (això també és difícil... és taaaaaaaaaaaan avorrit... però això ja us ho havia dit alguna vegada)

Continuar fumant-me una cigarreta en ocasions especials, deixant que tot el que em diuen quan ho faig em rellisqui del tot.

Seguir pensant que un dia o altre tornaré a la Universitat... si no m'he mort abans

Continuar respectant la diversitat de maneres de fer  de tots els nostres fills, sense morir en l'intent.

Estimar els meus com fins ara o, si pot ser, més.

... i més coses que no puc reproduir aquí perquè no és el lloc adequat ÔÔ





imatge baixada d'internet





10 comentaris:

El porquet ha dit...

Doncs veig que se t'ha girat feina! Vinga som-hi! Que el món és dels valents! Bon any nou i a assolir desitjos!

fanal blau ha dit...

Montse...tu pots amb això i moooooooooooooolt moooooooooooooooolt més!
:)

montse ha dit...

Salut i il·lusió.

jaka ha dit...

Fantastic !!!
Petons,

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo només me n'he fet un i lliga amb un dels teus:

Deixar que els esdeveniments llisquin suaument per la meva vida sense immutar-me (gaire) ... i acceptar que les coses són com són. I les persones també! Inclosa jo! I no canviaré d'un dia a l'altre

El veí de dalt ha dit...

El ÔÔ era seguir participant a les Històries veïnals, oi?

Olga Xirinacs ha dit...

¡Aquest any tens un dia de més! Et permetrà fer tot allò que t'hagis deixat.
I com que no hi ha res que s'esperi tant com la feina, doncs l'any que ve serà 13, que porta sort. I "andandu", que diuen aquells.

el paseante ha dit...

Doncs el meu mòbil no en fa de fotos (només puc trucar i enviar sms). Demà vaig a queixar-me a la botiga (em van jurar que era d'última generació).

Espero que ens continuem llegint aquest any.

Montse ha dit...

Paseante, pa lo que hay que ver, val més no fer fotos, hehehe!

Olga, andandu, que se'ns gira molta feina! un dia més, dius? ostres, no m'havia fixat que fos any de traspàs... i mira que el mes de febrer mai no m'ha agadat! Caldrà escriure molt, molt i molt en català, no trobes? es publiqui o no,que sigui EN CATALÀ!!!!

Per suposat, Veí, les HV forever!!!

Carme, doncs comencem fatal, eh? només cal posar les notícies i t'agafa mitja depre, arggggggg... ohmmmmmmm, em rellisca tot, em rellisca tot, em rellisca tot, ohmmmmmmmm

si, jaka, fantàstic, però difícil! endavant, però, que ens en sortirem!

Montse, salut i il·lusions també per tu, gràcies!

fanal blau,no sé, no sé, no sé si es pot amb tanta feixuguesa, no sé! sobre tot no deixis mai de produir imatges i poemes!

S'intentarà, POrquet! Salut i força per aquest nou any!

Clidice ha dit...

Fer-te una llista de desitjos possibles és la millor manera d'assolir la felicitat. Polítics? algú ha dit polítics? què són els polítics? existeixen els polítics? ;)

Bon any guapa!