21 de gener, 2012

"SINE"

Sento que volen donar-li un Oscar a Clooney per la darrera pel·li "Los descendientes". Veig que la fan al cine de Blanes i decideixo anar-hi, a veure què tal.

Surto del cine decebuda i pensant "Si li han de donar l'Oscar en aquest, vol dir que no hi ha res millor. Trist!".

Poso la ràdio mentre esmorzo i sento la crítica de cine de la setmana: deixen "Nosequien y su gemela" per terra (he vist el trailer i no m'estranya, és abominable). Parlen d'una altra pel·li que ara no recordo com es diu (segurament perquè no he vist el trailer i ni em sona). La deixen mig-mig. I llavors li toca el torn a la pel·li del guaperes del George. Diuen que és fantàstica, que és un drama ben tractat, que si naps, que si cols... i flipo.

Del drama en qüestió, qualsevol aficionat podria haver-ne tret molt més suc. Els personatges són totalment superficials, el tema no té ni un gram d'originalitat (d'altra banda, em podeu dir, i direu bé, no cal que un tema sigui original perquè se'n faci una boníssima pel·lícula). Però és que és taaaaaaaaaaaaaaaaaaan re-fluixaaaaaaaaaaa... buf,buf,buf!  George Clooney és guapo: estem d'acord. També ho és Richard Gere (no?) i fa pel·lis tan insulses com aquesta  - heu vist la quantitat de "carones" que saben posar, tots dos?, carones per quedar "monos", però que no serveixen per a res. O al menys a mi no em transmeten res.- doncs això. A l'escena més trista de la pel·li, SORT! de la llagrimeta que li fan córrer per la cara, sooooooort! (deumeu, quin patetisme!)

Ep! potser demano massa, jo!

"Ell", amb la seva postureta.
Imatge treta de google.


Aps, perdó, se m'oblidava: el doblatge de les nenes és INFAME! (consti que tinc una cosina que fa doblatge, que era la veu del Son Goan i de molts altres dibuixets i pel·lis i que ho fa molt bé, no és perquè sigui la meva cosina)

Em sap greu, perquè els dobladors s'han de guanyar la vida, però on estiguin les veus originals dels actors i actrius... ehem... (però aquest és un altre tema i avui no toca)

Divendres, programa doble: a la nit veig Pa negre, una vegada més.


I, patriotismes a part, no entenc per què no l'han nominat per l'Oscar.

I és que, com hi ha bon teatre i teiatru, també hi ha  bon cinema i "sine".

Au, va, els amants del Clooney ja em podeu saltar a la iugular!



7 comentaris:

Joana ha dit...

Vaja... i jo que la pensava veure...Doncs res, seguirem sense anar al cinema!
Bon cap de setmana reina.

Isabel Barriel ha dit...

A mi també m'has tret les ganes de veure-la! Gràcies.

el paseante ha dit...

Ja veig que no t'agradem els guapos, ncht, ncht ncht.

Montse ha dit...

Eh, eh, eh, Joana, Isabel, Paseante!

A MI no m'ha agradat (ni al capità) això no vol dir que a vosaltres no us hagi d'agradar, ep!

és que jo sóc una mica rareta!!!
:D

Antoni Casals i Pascual ha dit...

Ep, pot ser que la pel·li no sigui bona, però a mi, en general el Clooney m'agrada. La meva part femenina (que tots els homes en tenim!)em diu que entre el Clooney i el Gere no hi ha color, molt més interessant el Clooney, que l'altre és un sapastre.Has vist The Artist? Jo li donaria l'Òscar al gos.
I pel que fa a Pa Negre, què vols que et digui, vols dir que no cansa tanta postguerra i tant to sèpia? A mi em va agradar molt més la de l'Almodòvar...

Montse ha dit...

Antoni, no he vist The Artist, encara... tens raó, és mé smono el Clooney que el Gere i a més, pren Nespresso i això ja és una garantia! No et va agradar Pa negre? ai... l'Almodóvar sempre és l'Almodóvar ( a mi m'encanta, en general, si no fos tan histriònic, però fins i tot amb el seu histrionisme - cinematogràfic- té el seu què)

Ja dic que sóc rareta, però la pel·li no em va agradar gens i les veus de les nenes puajjjjjjjjj

una abraçada cinèfila

Montse ha dit...

fe d'errades: mé smono = més mono... aix, que els dits no em segueixen, hehehe!