04 d’agost, 2011

Superficialitats

Ara fa un any i tres mesos (aprox), escrivia això.

Avui escric això:

A les 10 de demà, divendres, 5 d'agost del 2011, em treuen els braquets "de dalt". D'aquí a deu dies, em treuran els "de baix". O sigui que d'aquí a onze dies tornaré a somriure amb normalitat quan algú faci fotos i no faré ni ganyotes ni m'amagaré darrere de ningú. Cadascú tenim les nostres manies, i què hi vols fer? a mi m'ha anat molt bé a nivell de salut, això dels ferros, perquè m'ha tornat a lloc les dents que s'havien anat descol·locant al llarg de la vida. Esperem que d'ara endavant es mantinguin al seu lloc perquè a fe dels déus que no em penso tornar a posar ferros mai més!!!!

uix, es veu que ell també en portava!


Si, ho sé: escriure un post tan banal "amb el que està caient" és d'una superficialitat imperdonable.

I què? eh? eh? eh?

snifff, havia de ser avui i m'acaben de trucar que hi he d'anar demà, snif,snif, 24 hores més, snif, snif

8 comentaris:

El porquet ha dit...

Per favor, volem veure un testimoni gràfic d'aquest somriure Profident que t'estan deixant!

Ah, i els problemes i històries de cadascú són molt i molt importants... faltaria plus!

A_ca_dia ha dit...

Visca la superficialitat per oblidar-nos una miqueta de la que està caient!! ah! i no t'enganyis, aquest no portava braquets: el què passa és que ara porta implants!! està claríssim...

fanal blau ha dit...

...quan vulguis venim amb en barbollaire i fem una sessió fotogràfica espectacular!!! ;)

Montse ha dit...

fanal blau, t'agafo la paraula... en això de venir tu i el barbollaire!!! (per a la sessió fotogràfica millor contacteu amb la Xiffer, he he he)
;)

Montse ha dit...

Ai, Edelia, que es fa difícil d'oblidar!!! perquè mira que en cau, eh? :/

vols dir que no li van posar ferros, al Clooney? mira que fins i tot la princesa Letícia en portava (només que els d'ella eren transparents, que són més cars, però com que ella no paga...)

Montse ha dit...

porquet, això està fet! però hauràs d'esperar a que treguin els de dalt i els de baix! ;)

el paseante ha dit...

A finals de juliol, li van treure els ferrets a una altra bloguera. També en va fer un post. Sou una colla de presumides. Jo tinc les dents lletges. No ric mai, problema solucionat.

Clidice ha dit...

pa mi que el tiu de l'afotu el que s'ha posat són fundes de dent de cavall :( si ej keeee ;) Això, això, volem testimoni gràfic ;) i no cal patir, fem el que fem la que cau, caurà.