26 de juliol, 2007

Desde París para variar


Hola de nou. Només saludar-vos. Acabo de "pujar" alguns altres comentaris a la web i més fotos a l'àlbum de Picassa. Una abraçada per tothom i bones vacances a qui estigui de vacances i feliç treball als que encara no les han començat. Aquí a París fa una fresqueta ben bona (cal sortir "de casa" amb una jaqueta per si de cas i sobre tot, sempre amb el paraigua)

He de confessar que la primera vegada que vaig estar a París no em va agradar, preferia Londres (tal com comenta Waipu Carolina en el post anterior). Si, a mi també em va passar, però a París hi he tornat i a Londres encara no... espero poder-ho fer algunh dia, malgrat que en anglès no en rasco ni mitja!!! i en canvi, el francès se'm dona molt bé i m'entenc amb tothom. Això sembla que no, però hi fa molt. M'hauré d'afanyar a aprendre anglès, com ja he dit en més d'una ocasió.

Bé, us deixo, que això és com un taxímetre!!!! buf buf buf...

Que digo que he subido la web (poca cosa, pero algo es algo) y fotos a Picassa. Y que yo también pensaba que era más de Londres que de París, pero es porque nunca había estado tanto tiempo en París, mientras que en Londres sólo he estado una vez una semana.

Y que os dejo, que esto cuenta como un taxímetro...

Ah, se me olvidaba: felices vacaciones a los que las empiezan y feliz trabajo a los que todavía no las han empezado o a los que ya las han terminado.

Veo de subiros una foto, a ver... si, Arare mirando un escaparate de una boulangerie que no es tal. Han conservado los carteles que había antes, pero las tiendas son nuevas por dentro. Barrio del Marais, yendo hacia Les Halles, cerca del Centro Pompidou.

9 comentaris:

Waipu Carolina ha dit...

París es una ciudad hermosa y llena de encanto.
Disfruta mucho y esperamos tus fotos.
No te pierdas nada de nada para que nos expliques lo que te sorprende o las experiencias que quieras compartir.
un saludo

Júlia ha dit...

Salutacions barcelonines!!!

Esther ha dit...

Hoooola capitana!!! gaudeix tu que pots i t'ho mereixes! molts petonets de la reina mora!!!

Trenzas ha dit...

Por un moemnto pensé que los franceses hacían panes en forma de bolsos y sombreritos :)
Está bien que conservaran la fachada. Tiene encanto.
Molts petonets i a disfrutar..!

mar ha dit...

ostres, com m'agrada tafanejar el teu bloc quan tinc una mica de temps. Ara me n'aniré al del viatje, que l'altre dia hi vaig estar una estoneta.

Nosaltres encara no estem de vacances però estem en l'espring final de la feinada d'abans de començar-les... Tinc aquí al costat un cavaller (treballant sense parar) que us envia una forta abraçada... i jo de part meva us en dono una altra

buenuuu, vaig a mirar les fotos

un somriure

MIB ha dit...

Qué linda!!! la fachada de la ex boulangerie!!!
Jejeje a londres irás una vez que aprendas tanto inglés como hablas francés!! eh!! o sea... a ponerse viva con las clases!!!!

QUéeeeeeeeeee lindo paris! con paragüas y saquito... no importa!!! Además estás en la mejor época!!! Cuándo retornan?!?!!? jajaj no es que quiera que ya regreses eh!! para mí es como "acompañarte" por tu periplo.. y me encanta... es sólo cuestión de curiosidad!!!

Un beso grande capitana! y otro al capitán!!
(oye.. que en los últimos dos meses he ido ya como 3 veces a Barcelona!!! y tú no estabas!!! ;o(
Ya habrá otras visitas!! Besoos!)

Elena Casero ha dit...

yeeee companya .... com va el viatje?

M'en alegre de vore't en fotos

Petonsios

Deric ha dit...

m'encanten aquests establiments parisins!
vas comprar alguna cosa? sembla que et menjaves l'aparador?

fractal ha dit...

Ambas ciudades son preciosas para el turista. Yo me identifico plenamente con Londres, por mi temperamento, quizá. Pero París es una ciudad para el amor. París es glamurosa y artística, la ciudad de la luz, el elixiir de la vida. Me apetece siempre pasear por sus calles, aunque siempre no puedo, claro, y me pones los dientes demasiado largos cuando te leoooo...

Petonet, quasi-parisina!