17 d’octubre, 2020

A dormir!

Fan futbol. Per a qui li agradi, està molt bé. Però a mi, des que va marxar Guardiola, ja no m'agrada. 

Bona hora per anar a dormir i, en tot cas, llegir una estoneta, mentre el "kefe" mira el partit. La iaia ja la tenim al llit. 

Així doncs... agafo el llibre i cap al llit hi falta gent! 

Estic llegint "Zen en l'art d'escriure", de Ray Bradbury. No està gens malament! també he recomençat una novel·la que en el seu dia em va encantar i que ara, com dic, rellegeixo. "La conjura de los necios". La vau llegir?

Au, prou per avui. Bona nit!

8 comentaris:

M. Roser ha dit...

Si que aneu a dormir d'hora...Jo, si fan futbol, miro qualsevol altra cosa, m'agraden les series!
Bon vespre, Montse.

Montse ha dit...

Dona, era una expressió. Vaig anar al llit a llegir, i de fons, tenia una sèrie que no m'acaba de fer el pes.Me n'hauré de buscar una altra. Ens l'haurem de buscar, perquè a ell també li agraden

Sergi ha dit...

Per com va acabar el partit, més valia que hagués vingut al llit amb tu. Això sí, sense molestar, que estaves llegint!

Pons ha dit...

La conjura de los necios es un dels llibres que he acabat que menys m’han agradat al llarg de tota la meva vida.

Roselles ha dit...

Jo també sóc de les que si hi ha futbol canvio d'habitació hehehe
"La conjura de los necios" no em va agradar gaire... He rellegit clàssics que no em van agradar i normalment acabo millorant el record. Però "La conjura..." em fa molta mandra rellegir-lo. Suposo que perquè avui dia hi ha tant neuròtic/a pel món que només em faltava aguantar-ne un altre!

Montse ha dit...

Roselles, Pons, em fa gràcia que em digueu això de "La conjura de los necios". La primera vegada que el vaig llegir hi vaig gaudir molt. Aquesta segona vegada... la veritat és que em sembla que m'hauré "d'obligar" a acabar-lo. Aquestes coses, al cap dels anys, solen passar!

Montse ha dit...

Xexu, hauríem pogut compartir una infusió (o un gin tonic, ep!) mentre llegíem o mentre jugàvem un Scrabble. Un altre dia, truca'm! ;)

Sergi ha dit...

Jo parlava del 'kefe', eh? Hahahaha.