27 de setembre, 2013

Dos dies

Dos dies, només, he pogut gaudir de la companyia de la cosina de Córdova.

Ella és catalana, va viure a Barcelona durant molts anys, però un bon dia se'n va anar, amb el seu home i els seus fills, cap a Andalusia, al poble d'ell, Hinojosa del Duque.

Només dos dies per gaudir de prendre el sol juntes, d'ensenyar-nos les fotos dels néts i d'explicar-nos mil i una anècdotes. Dos dies de riure'ns de nosaltres mateixes, de riure amb els records que, ja de jovenetes ens feien riure tant...

Només dos dies, però intensíssims. Gràcies, Manolita.

Cigüeña camino de Hinojosa.


Foto de google. Concretament, d'aquí.



3 comentaris:

Albert ha dit...

Hola Montse,
Doncs sí molt de temps. Quan vaig començar Humanitats a la UPF vaig quasi abandonar el blog. Com ara només em queda el Treball Final de Grau hi estic entrant més.
Veig que has estat en un poble de Córdova, jo la capital la vaig visitar per segona vegada la setmana santa del 2011 i em va tornar agradar.
Ja veig que tu segueixes navegant, o sigui que tu portes dues bitàcoles.
Endavant!

Relatus ha dit...

Bé, dos dies ben aprofitats

Elfreelang ha dit...

retrobar-se és maco....