03 de desembre, 2007

Un dia esgotador/Un día agotador

Ostres, estic tan cansada que no puc ni escriure, quin dia he tingut! buf buf buf... us deixo l'Aute, que segur que us relaxa una micona. A qui no li porta records, no sempre confessables, aquesta cançó?


Ostras, estoy tan cansada que no puedo ni escribir, qué día más bestia he tenido, buf buf buf... os dejo una canción de Aute, seguro que os relaja un poquito. ¿A quien no le trae recuerdos, no siempre confesables, esta canción?







Que consti que anava a posar Gianni Morandi (un dels meus amors d'adolescència, ai!) però l'Aute m'ha acompanyat molt més, mai no ha deixat de pertànyer a la banda sonora de la meva vida...


Que conste que iba a poner una de Gianni Morandi (uno de mis amores de adolescencia, ay) pero Aute me ha acompañado mucho más, nunca ha dejado de pertenecer a la banda sonora de mi vida...

10 comentaris:

Esther ha dit...

aiss quina cançó... merci, també ha relaxat el meu dia esgotador! Petonets capitana de la teva reina mora! mua i mua!

Anònim ha dit...

Després de tanta esgotamenta, com a mínim et desitjo que tinguis un son ben reparador i sense gaires sessions parlamentàries estranyes ;)

Petonet.

Barbollaire ha dit...

nina...
una de les meves preferides de sempre...

gràcies, bona nit, Mariana... descansa i recupera forces...

PEtonet dolç de bona nit

el paseante ha dit...

Sempre em fa gràcia quan escrius "buf, buf, buf". Et puc imaginar. Descansa maca.

Joana ha dit...

I un bon massatge?... fa miracles!.
Vinga, el capità que vagi per feina.
Un petó

Montse ha dit...

Joana, el massatge... als peus, mentre veia Ventdelpla (que per cert, els guionistes ja deuen estar secs d'idees, ara els donaré una idea que potser encara no se'ls deu haver acudit: què els sembla, Srs. guionistes, si fan que ara la Marcela i la Dora s'enamorin i es "liïn"?)

Res, Joana, res com unes caricietes-massatge als peus mentre t'alienes una mica davant la TV. De vegades fins i tot ressucita i deixes de veure la tele per passar a ... coses més importants i divertides ;)

Feliç dimarts!!

Montse ha dit...

Paseante, és que jo sóc com un còmic, hehehe! vull dir, que faig servir molt les onomatopeies, que em van molt bé, no m'agrada l'escriptura inexpressiva... i per aquest mitjà no podeu veure'm la cara de burleta, d'enfadada, d'enamoraaaaada (ai) o dindiferència!

Del post promès, el tinc escrit, només em falta la foto, que l'he de buscar als cedés i penjar-la. Aviat, aviat!

Una abraçada, company!

Montse ha dit...

Barbollaire, buscava "Anda", que també m'agdrada molt, però a les versions del youtube se sentia fatal i vaig optar per aquesta, a més estava massa cansada com per entretenir-me més... tenia el Gianni Morandi , com vaig dir, a punt, però aquest no deixa de ser un "tio bo", mentre que l'Aute és quelcom molt més important...

petonets, wapu!

Montse ha dit...

Monalitza, que no recordi el que he somniat és, apart de l'habitual, un símptoma que he dormit com un tronc (no m'atreveixo a dir com un angelet, queda cursi cursi cursi)...

he dormit com una peedra, reina mora, així que els teus desitjos es van acomplir.

Que tinguis un bon dia!!!! un petonet.

Montse ha dit...

Ai, Esther, amb tant anar amunt i avall no m'estranya que estiguis cruixida! espero que hagis dormit bé, tu també, maca! Petonets i abraçades!!