21 de setembre, 2007

L'Estartit

Ja som a L'Estartit. Mentre navegàvem de Frontignan a Roses vam tenir vent del sud est, que ens venia de cara, força 5-6 (rondant entre 20 i 25 nusos). Quan els vents venen de "morro" nosaltres els anomenem "morral". A conseqüència de la força que van fer, però, per sort, quan ja érem a port, se'ns va trencar un obenc, cosa que enlenteix la nostra tornada, ja que per anar anant cap a Blanes ho hem de fer sense veles i un veler sense veles (però amb màstil i navegant per mar) branda molt i hem d'esperar que no faci un vent gaire fort o anar fent de port en port. Per això, vam sortir de Roses ahir al matí, vam navegar dues hores com si ho fessim en una coctelera (a mi quan naveguem així us asseguro que se me'n fot tot, tot i tot, perquè no sé en quin món estic) i vam venir a L'Estartit. Avui vindrà en Jaume (capità del Zeta) a passar el cap de setmana amb nosaltres, així que avui serem quatre: el Capità, en Ferran, en Jaume i jo. Diumenge, que procurarem haver navegat fins a Sant Feliu, vindran a dinar en Jordi i la Violeta. Això ja va semblant "casa" però ara de veritat. Amb una mica de sort, dilluns o dimarts el Blauet serà a Blanes i tot tornarà a la normalitqt. Haureu d'aguantar, però, les meves "plàtiques blogaires" de cada dia, altre cop. Bé, això, qui ho vulgui aguantar! Intento pujar - amb la poca cobertura que tenim en aquest port- una foto dels canals (en veureu moltes, perquè m'agradarà compartir amb vosaltres algunes de les meravelles que he vist aquests mesos). I sense més preàmbuls... Bon dia!

gatot ha dit...

molt bon dia i ben tornada a casa,arare! si no plou, volia portar els gatets a l'estartit diumenge, que la platja és d'aquelles que no s'acaben mai... però ja veig que no veuré el blauet!

petons i llepades, bonica!

Anònim ha dit...

Ara sí, bentornada!! L'Estartit és com si ja estiguessis a casa. Fins i tot hi podries anar caminant! :))

Barbollaire ha dit...

dolça Mariana quines ganes de venir-te a buscar cada dia...
de compartir cafès noir...

ja veuràs que des de que tu ni hi ets, la blogosfera se'ns ha revoltat un xic...
coses de la vida!!

T'espero (t'esperem)...
un petonasso ben dolç, nina
;¬)******

Esther ha dit...

Bonicaaaaa ja esteu casi a casa!! uiiii la rutina us espera a la porta... ànim amb la tornada i calma, molta calma! jo m'apunto a les plàtiques blogaires! Petonets reina mora! (m'has de dir que li va semblar la foto eh!)

Xurri ha dit...

Ben tornada!!!

Anònim ha dit...

S'ha fet llarg, perquè no dir-ho.
La tardor sempre m'ha agradat...

miquel ha dit...

Si ho arribo a saber abans vinc a l'Estartit, que ja són molts dies...