27 de desembre, 2008

Tres videos perquè us en feu una idea

Tres mostres en video. Agafades del youtube. El primer video és de marcusuelvi (gràcies, company). El que veureu ho vaig veure jo també, però no tenia el video a mà. Va ser ahir a la nit.


El segon video també és d'ahir a la nit. El va filmar Hugonot3. (Gràcies, em pregunto si ets l'Hugo que jo conec)...
="


I per últim, el tercer video correspon a un altre temporal, l'any 2007. Perquè us feu una idea de com van les coses...i de com tornem a reincidir. Fer i desfer, aquesta és la qüestió. Van deixar una platja feta "un braç de mar" per a l'estiu passat (l'estiu del 2008) i ara tornem a estar al mateix lloc. Segurament se'm dirà que quan la cosa es calmi, el mar tornarà a portar sorra. Suposo que si. Però això és el que hi ha.

És de cheersblanes. (Gràcies, cheersblanes).

4 comentaris:

miquel ha dit...

Terrible llevantada, diuen que la més gran des dels 50.

I una de les preguntes és: per què en alguns llocs destrueix i en altres no?

Striper ha dit...

Deunido la tempesta i els seues efectes.

Anònim ha dit...

La natura sempre reclama el que és seu, oi, Montse?

el paseante ha dit...

Vaig veure les imatges al 324, a la tele de la terra de la boira (deunidó la destrossa), i vaig pensar en tu, que potser se t'havia empassat el mar i t'havia tornat a terra tota molla. És el que té això de fer blogs, que t'encarinyes de la gent, i després pateixes per ella.