20 de desembre, 2018

BON NADAL des d'una bogeria col·lectiva

Estem vivint una cojuntura de bogeria col·lectiva.

A mi no em van ensenyar a comportar-me "així", ho sento molt.

Jo vaig aprendre la fraternitat, l'amor pels animals, i per la natura, allò de fer el bé sense pensar a qui li fas... allò de compartir, allò d'ensenyar tot el que saps, a esforçar-me per aconseguir els meus desitjos...

Un munt de coses oblidades, a dia d'avui.

Estic molt trista, ja us ho diré ben clar.

Per això, des d'aquest blog,  i després de fer-vos saber el que penso, tot i que em sembla que ja ho sabeu...

Vull desitjar unes bones festes (i mireu, ho poso amb minúscula, perquè ja ni m'atreveixo a dir-ho ben alt i ben clar), un bon Nadal, si això és possible, que compreu, mengeu i beveu amb moderació, però que ESTIMEU (això sí, en majúscules) i us convido a reflexionar sobre allò que va dir Sant Agustí:

La millor mesura de l'amor és estimar sense mesura".

Ara sí.

BON NADAL!



13 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Bon Nadal a tu també, Montse.

Carme Rosanas ha dit...

Massa coses per estar tristos. Jo també n'estic.

Molt Bon Nadal, Montse!!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

Bon Nadal, malgrat tot

i Salut

Montse ha dit...

Francesc, Salut, salut! Tota! i Molt bona entrada d'Any Nou, també!

Montse ha dit...

Carme, no ens deixem derrotar! Una abraçada!

Montse ha dit...

Xavier, i també una bona entrada d'Any Nou!

M. Roser ha dit...

Tens raó Montse, s'han perdut una sèrie de valors que feien que abans les relacions humanes fossin molt més riques...
Que tinguis un Bon Nadal i que l'any vinent tothom pugui gaudir la vida en llibertat!!!

Joana ha dit...

Bon Nadal i bones festes reina del Mar!!
Estima molt, creu que és el que val la pena.

Sergi ha dit...

Molt bones festes Montse! Que les teves paraules ressonin a les consciències de molta gent. Ens falta humanitat i cada cop tenim més agror. Gràcies per posar-ho en paraules.

Elfreelang ha dit...

jo et desitjo per a tu i per tothom un nou any 2019 en que recuperem valors, llibertat i humanitat!

Deric ha dit...

L'important és no perdre mai l'esperança.
Bon any!

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

Olga Xirinacs ha dit...

Va, Montse, amb un any més responc el teu comentari, i et demano amb força que continuïs el teu bloc.
El mar no es pot retirar així com així, carai.
Amunt i crits.