11 de maig, 2016

Per molts anys, Olga Xirinacs

Seriosament: no sé què podria dir, que fos original i que fes contenta Olga Xirinacs, avui, que compleix vuitanta esplèndids anys.

Coma  a ànima apassionada (que no és broma) de la part de Cornèlia Abril que tinc,i com a persona, a la vida, em moc i sempre m'he mogut, segons m'ha marcat el cor, en un equilibri constant amb allò que em marca la ment; però sempre, sempre, guanya el cor!

Per això, em limitaré a dir una cosa tan senzilla com :

PER MOLTS ANYS, Olga!

Que passis un dia molt feliç, i que els moments feliços t'acompanyin durant tota la vida. Perquè tots sabem, tots som conscients, que la felicitat és la suma de moments, de bocins, que no sempre són esplèndids, i que, de vegades, podem ser feliços, senzillament contemplant un ramet de flors del bosc, o com les ones trenquen en aquesta platja que compartim (tu més cap al sud, jo més cap al nord).

El nostre mar.
Costa Brava (Blanes)


3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Per molts anys, les dues, gaudiu del vostre mar!!!

xavier pujol ha dit...

El mar ens agombola,
Per molts anys Olga.

M. Roser ha dit...

Suposo que sentint-se estimada i acompanyada, ja serà una mica feliç...I amb el so de les ones de la mar com una dolça simfonia!
Bon vespre Montse.