14 de setembre, 2015

Entrevistadors agressius

Algú va veure, ahir al vespre,  a La6, l'entrevista d'Ana Pastor al President Mas?

Quan jo era petita, i després joveneta, i després més gran, i després madura i ara, a les portes de la tercera edat, el que comptava, a l'hora de relacionar-se amb els altres, era la bona educació, el saber fer, el saber estar, el saber escoltar i el ser professional.

Avui en dia, per vendre, el que compta és la mala educació, la pressa, el no escoltar, el no deixar respondre i l'agressivitat.

Com més "educada" és una persona, més vocabulari tindrà. Però si aquest vocabulari ratlla l'agressió, per mí, que sóc una mòmia (però una mòmia activa, que ningú no es confongui), continua sent UNA  PERSONA MAL EDUCADA.

En fi, ja callo, que ja fa dos dies seguits que xerro i això no pot ser (gaire) bo!

Quetingueu - els que en teniu- una molt bona entrada al cole, a l'insti, a la guarde... o a qualsevol tipus de feina!

p.d. definitivament, no puc enviar fotos. Torno a intentar-ho, que no sigui dit...doncs no hi ha hagut sort!


17 comentaris:

xavier pujol ha dit...

No vaig veure l'entrevista que esmentes, però alguna vegada he vist alguna entrevista d'alguna altra cadena espanyola, al Mas, o a d'altres polítics catalans.
No fan una entrevista al President. Fan una entrevista contra el president.

Carme Rosanas ha dit...

L'Anna Pastor, només l'he vista dos cops, els dos cops "contra" el president Mas. Estic amb tu, és una mal educada, agressiva i sense la professionalitat de la qual es vanta.

Roselles ha dit...

A casa la vam veure una estona però ens pujàvem per les parets. Veure al twitter que tothom estava igual ens va donar cert consol, perquè també hi havia molta conya, però al final vam canviar de canal. La fama que té/tenia d'incisiva la Pastor l'ha canviat per maleducada i partidista, ella que presumeix de professional ahir va quedar ben retratada.

M. Roser ha dit...

Jo tampoc la vaig veure, però n'he vist d'altres "contra" els polítics independentistes que als entrevistadors només els falta saltar a la iugular de l'entrevistat...Tanta agressivitat és perquè estan estan escagarrinats!!!

Anònim ha dit...

pots posar exemples de mala educació?

Montse ha dit...

Pons007, exactament l'agressivitat de l'Ana Pastor. Que preguntava però no escoltava la resposta. Si vols, te'n puc trobar més, però en general, quan parlen, no s'escolten entre ells (tertulians, polítics...) i no es donen temps per pensar, reaccionen "trepitjada-cop de puny".

Montse ha dit...

M.Roser, n'estic segura, estan amb la por al cos, malgrat tot, no sé si ens en sortirem...

Montse ha dit...

Roselles, m'encanta aquesta foto, em sembla que en algun moment te la devia "robra" de google, perquè buscava un camp de roselles per enviar - crec- a l'Olga Xirinacs. Ara ho hauria de comprovar!

No et pensis, al twitter, amb el hatstag (es diu així?) #ElobjetivoMas, o La6Mas, o alguna cosa semblant, hi havia reaccions de tots els tipus. Evidentment, els unionistes, trobaven molt bé que la Pastor intentés acorralar el president. jo no ho vaig trobar bé, ni mb en Mas, ni que ho haguessin fet amb ningú. Parlo d'educació, no pas d'ideologies, malgrat que jo no amago la meva.

Montse ha dit...

Carme Rosanas, algun cop m'havia passat, això, amb la Mònica Terribas. La trobava massa "forta", increpant els seus entrevistats. Però mai va traspassar la "meva" línia de la mala educació.

Montse ha dit...

Estic d'acord, Xavier Pujol. No és "a", sinó "contra".

Oliva ha dit...

LA SRA.PASTOR,HA CONVERTIT LA SEVA MALA "DEXONSIS",EN ESTIL PROPI,HO DIU ELLA ESCLAR¡¡¡.
BEN RETORNADA MACA,PERO SI ET VAS EMPRENYA AMB ANT.3, ESTIGAS PREPARADA,AN DIUEN,QUE A MADRIZ,ESTAN "CUINAN" UN "EXPEDIENT",D'AQUELLS DE TAN "VERITATES",CONTRA EL PRESIDENT.UN MES TU...

fanal blau ha dit...

No vaig veure l'entrevista. De tota manera, saber ESCOLTAR, forma part dels principis d'una bona i necessària educació.
Sinó sabem escoltar, el diàleg no és possible.

Júlia ha dit...

A mi no és una periodista que em desagradi però quan entrevista Mas es torna Mister Hyde i palesa la seva ignorància sobre el tema, no escolta i sempre té pressa, lamentable, cero patatero, tot això no té res a veure amb la persona de Mas i en si som o no 'massistes', ep, que tot es confon, té a veure amb cert periodisme horripilant, indocumentat i poc professional que està fent història. No sé què els ensenyen a la facultat...

Montse ha dit...

Oliva, esperem que, com que tots coneixem l'existència d'aquests falsos documents encaminats a fotre'ns una vegada més... NO EN FEM CAP CAS! Gràcies per continuar llegint-me, guapa!

Montse ha dit...

Fanalet, quant de temps! M'agrada que continuïs per aquí. Il·lumina'ns amb els teus poemes, com sempre has fet. Un petó!

Montse ha dit...

Júlia, personalment, prefereixo l'estil de la Terribas, tot i que "també" és una mica agressiva, quan li convé. Jo tampoc no sé què els expliquen, a la facultat... ni a casa seva! Ahir veia com hi ha alumnes d'autoescoles que agredeixen els examinadors quan els suspenen... No anem bé!

Roselles ha dit...

Montse, la meva foto també és "robada" de google hehehe

El hashtag era #objetivoarturmas. Crec que fins i tot un unionista amb dos dits de seny (deuen haver-hi pocs, d'aquests) s'hagués posat nerviós amb l'entrevista, perquè si realment t'interesses saber contra què lluites (lògic, no?), d'aquella entrevista no n'haguessis tret pràcticament res. Però ja en tenen prou amb titllar-nos de nazis, nordcoreans, mafiosos i criminals, etc etc