17 de novembre, 2013

Je suis enrumée

Estic refredada.

Ahir hi havia programada una excursió al Tibidabo per dur-hi els néts: per celebrar els sants de l'un i de l'altre. L'un, té sant. L'altre, no en té, però bé que es pot aprofitar del sant de l'altre, no?

Com que van dir que havia de ploure, ho hem postposat per diumenge vinent.

I jo em vaig refredar. On? ni ho sé. Passava calor i em treia la jaqueta. Tenia fred i em posava la jaqueta. Va arribar un moment en què no tenia ni calor ni fred, sinó tot el contrari: i va ser quan em vaig refredar.

Suposo.

Prefereixo anar al Tibidabo en forma. Així doncs, beneïda la pluja que ha fet postposar l'activitat.

Aquest matí, mentre estudiava francès (sembla mentida, no me l'acabaré mai!) el meu cap no parava de pensar. Així que poc francès estiduava. I llavors m'he aixecat a posar música. Amb el coixí de la música m'he mig endormiscat, mentre continuava estudiant francès. Anava copiant paraules, com quan era petita i volia aprendre'm les paraules de memòria, per retenir-ne l'escriptura. Una tècnica que avui en dia pot semblar obsoleta, però que va molt bé per memoritzar. No cal, escriure les paraules cent vegades. Amb tres o quatre n'hi ha prou. Però per la pedagogia actual, la tècnica és obsoleta. O potser ja no. Potser ja l'han tornat a recuperar, perquè les coses van tan de pressa, ara les prenem, ara les deixem... "Alguna cosa quedarà en el meu subconscient".
Se m'ha acabat la música i m'ha vingut un pensament (recurrent): què faré, el dia que em mori, sense música? Toooooooooota l'eternitat sense escoltar música, es podrà suportar?

At--xiiiim!

Salut

Gràcies!


4 comentaris:

Relatus ha dit...

Jo també havia fet servir molt la tècnica de copiar les paraules per memoritzar-les i funcionava. El curiós és que s'han de copiar a mà perquè amb el teclat de l'ordinador no es fixen tant a la memòria, suposo que perquè teclejar és una rutina i el cervell no està alerta davant les rutines.

Anònim ha dit...

recuperat! que sinó encara ens encomanaràs...

Montse ha dit...

recuperant-me, pons007, gràcies! (ara només tinc una mica de tos)

Loreto, ens cal recuperar algunes cosetes (no totes, ep!)

Gràcies a tots dos!!

Elfreelang ha dit...

de vegades tenir un refredat té una part bona com està arraulida tapada escoltant música ....cuida`t que ve més fred diuen!