13 de setembre, 2011

avui

Avui ni he llegit el diari ni he escoltat la ràdio.
Si, estic millor, deu ser per això... i perquè avui tinc dos convidats molt especials a sopar... i a veure el Barça i a jugar...

Ja m'he apuntat a tai-xi i a italià. M'han dit "hauries de fer el segon nivell, que ja vas fer el primer" i jo he dit "vull repetir curs" "per què?" "perquè de tot el que vaig aprendre, només recordo "bon giorno", més o menys... perquè no vaig fer el curs sencer, perquè vull fer-ho ben fet (ja que m'hi poso...), s'han estranyat però m'hi han tornat a apuntar. Quinze dies i comencem!

Vaig dir que explicaria el que farà l'Aleix i no sé com posar-m'hi, és taaaaaaan agosarat... potser que us enviï a una pàgina que us informarà bé del que és...

continuarà...

5 comentaris:

Pilar ha dit...

Ui, només de pensar el que farà l'Alex, em marejo i m'agafa de tot!
Andiamo...El Barça acaba de marcar!

Clidice ha dit...

quin canvi més espectacular! fas bé, començar pel principi :)

Albert ha dit...

Bony! Quin canvi! Ànims, que tens feina per tonar-lo a omplir... Petonets.

miquel ha dit...

El Barça ha acabat empatant. És un bon moment per aprendre renecs en italià :-)

el paseante ha dit...

Aisss, que em sembla que vols aprendre italià per culpa de il Cavalieri. I espero que l'Aleix tingui molta sort. Prepara-li tuppers amb peix de Blanes guisadet. No voldràs que només mengi aquella porqueria liofilitzada.

PD: Molt elegant el nou look.