14 de febrer, 2011

jugant, jugant...

Reportatges a la revista del Club de Vela Blanes










El Camí de Sant Jaume
"Una expèriència diferent"
(publicació pròpia)


L'arbreda ebrenca
"Un vell til·ler"
March editors



La nostra novel·la col·lectiva...
March, editors


 Garbuix de contes
Associació de Relataires en Català
"Per què no llegeixes, Alba?"
Ed. Meteora


Poesía en la red
Col. Versos sobre el teclado. Nº 2- Hojas de otoño
"La noche última"


Peregrinas por el Camino de Santiago
mujeresviajeras.com
2º Premi por "Mi propio camino"

Transformacions
(Editat pel Pere Palau i la Xurri)





Visió de conjunt




Jugant, jugant, aquest és el conjunt de publicacions on he participat d'alguna manera, ja sigui amb un conte, un relat, algun reportatge de viatge, un poema (en castellà), un experiment amb la novel·la col·lectiva... es podria dir que n'estic contenta, molt contenta. I aquí encara hi falta...



estic contenta, si!
 
diuen que de mica en mica s'omple la pica i jo hi vaig posant gotetes... de moment.
 
La setmana que ve parlarem del govern, que deien aquells dos!

13 comentaris:

Magda ha dit...

No cal amiga, no cal que parlis del govern. Genial aquesta recopilació. Enhorabona!

fanal blau ha dit...

Això sí que es fer feina!
Jo també estic contenta de que ho estiguis!
Felicitats i a continuar jugant!
Una abraçada, arare!

Pilar ha dit...

Jugar és el millor que hi ha. Felicitats per aquest pom variat i escollit.

Carme Rosanas ha dit...

Déu n'hi do i per ser jugant jugant... encara més. I segur que t'ho hauràs passat bé, i això és el més important.

Unknown ha dit...

Segueix posant gotetes, paga la pena.

jaka ha dit...

Felicitats guapaaaaaaaaaaaaaa !!!

Petonets,

zel ha dit...

Upsalà! Això és una dona!!!


Petons, artista!

miquel ha dit...

Molt bé, Montse. Això va agafant volada.

Barbollaire ha dit...

si jo ja ho sabia que t'agradava jugar!!
Molt bé Mariana!

Una abraçada immensa!
una bosseta de petons dolços
:¬)*******

Salvador Macip ha dit...

No està gens malament, eh? Això ja comença a fer goig! No t'aturis!

Esther ha dit...

Felicitats!!!!!! Ets una artista!! Petonets! Ah! I del govern millor no parlar-ne... que acaben d'arribar i ja em tenen contenta...

Isabel Barriel ha dit...

Uau! Ets una aixeta de tinta. Enhorabona i endavant!

el paseante ha dit...

Jo crec que serà la millor herència que els podràs deixar al Martí i al Caïm. Un dia, quan seran grans i tinguin nets, els ensenyaran el que feia l'artista de la família.