01 de desembre, 2010

Compartim?I'll Never Fall In Love Again i un dia volarem lluny

Buscava una música dolça
he trobat moltes coses
he anat d'una música a una altra
passant per la música clàssica,
per l'òpera...
he tornat a la infantesa,
a la'adolescència,
a la joventut,
a la maduresa de nou...
a la joventut,
a l'adolescència...

m'he quedat amb aquesta cançó, de la qual en deixo un parell de versions.

No, no ens tornarem a enamorar (ja ho estem)






i ara una altra, que em sembla que no és la primera vegada que deixo aquí.

One day I'll fly away... si, un dia volaré lluny, lluny, lluny...

4 comentaris:

fanal blau ha dit...

Sempre m'ha agradat aquesta cançó...em fa ballar!
Night night, arare!

Barbollaire ha dit...

Sure..
One day we'll fly away...

És tant bona aquesta cançó que, fins i tot quan la cantava la Nicole Kidman a Moulin Rouge, no perdia gens de la seva qualitat.
Clar que, aleshores, la Kidman encara era guapa, guapa.

Per cert, és possible que fos Karina qui fes una versió del I'll Never fall In Love Again?
Que la van titular... No me quiero enamorar, o alguna cosa semblant?


Quina delícia acabar el dia amb aquesta música, Mariana.

Petó dolcíssim, nina
:¬)******

Carme Rosanas ha dit...

No, no ens tornarem a enamorar... (em penso) :) i ja ho estem, com tu dius... o si? no se sap mai!

Gràcies per la música!

Pilar ha dit...

Bona selecció! Jo sí que vull enamorar-me. Cada dia, com si no ho hagués estat mai. I volar, lluny molt lluny amb cada enamorament.